Gå til innhold

Skal vi danse - 2023 🥰


Tradegy

Anbefalte innlegg

skravlus skrev (17 minutter siden):

Ingen tvil om at Alexandra er utrolig dyktig til å danse, men jeg blir ikke følelsesmessig berørt eller engasjert av å se på henne. Vet ikke helt hvorfor… Aslaks opptredener fremkaller mye mer følelser i meg. 

Enig!

Jeg gav mine 3 gratisstemmer til Aslak.

Endret av Blåttvann
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen overraskelse der, men en velfortjent seier til Alexandra. Selv om jeg hadde håpet at Aslak vant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommermor skrev (11 minutter siden):

Hvorfor det ? Hun er da den klart beste danseren av de to. Hun er vel en av de beste danserne som har vært med noengang. En verdig vinner synes jeg. Nå har jeg heiet på henne fra program nummer 1.

Fordi hun allerede er danser. Vet hun har danset for Justin Bieber, Drake og flere andre store kjendiser, i tillegg til å være åpenbart favorisert av Morten. Aslak ble jo nesten dømt til å tape i den settingen.

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (12 minutter siden):

Ingen overraskelse der, men en velfortjent seier til Alexandra. Selv om jeg hadde håpet at Aslak vant.

Aslak var best på å få frem latter og moro pga den fine typen han er og var også god - men Alexandra var likevel best til å danse. Vet hun har vært danser tidligere men har jobbet hardt for dette. Det har også Aslak selvfølgelig. Harlem hadde også danset tidligere med røk ut før Aslak som var helt riktig 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løkbolle skrev (2 timer siden):

Fordi hun allerede er danser. Vet hun har danset for Justin Bieber, Drake og flere andre store kjendiser, i tillegg til å være åpenbart favorisert av Morten. Aslak ble jo nesten dømt til å tape i den settingen.

Haha..var vel ikke ballroom-danser de drev med der akkurat?? 🙄 Kan ikke sammenlignes! Ballroom er sykt mye vanskeligere!! Hun har trent sjukt mye og ikke fått noe gratis!!

Hun var den beste, grattis til hu!!🤩🎉

Et fyrverkeri av en danser og syk kjemi med dansepartneren! Den beste deltageren gjennom tidene!!❤️

Men, Aslak sin krykkedans var nydelig..det skal han ha!👏

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løkbolle skrev (9 timer siden):

Fordi hun allerede er danser. Vet hun har danset for Justin Bieber, Drake og flere andre store kjendiser, i tillegg til å være åpenbart favorisert av Morten. Aslak ble jo nesten dømt til å tape i den settingen.

Det er hennes venninne Mona Berntsen som har danset for de store stjernene. Men ja,Alexandra hadde en klar fordel med å være en danser fra før av🙂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (10 minutter siden):

Det er hennes venninne Mona Berntsen som har danset for de store stjernene. Men ja,Alexandra hadde en klar fordel med å være en danser fra før av🙂

Både Mona & Alexandra har danset for JB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som mener det er feil at Alexandra var med fordi hun har danset hip-hop da hun var typ 16 år - Harlem hadde også danset i sine ungdomsår. Er det noen forskjell her? 

Og så tenker jeg på da Jennifer Grey var med på (jeg troooor det var den amerikanske), og hun vant med sin dansepartner. For de av dere som ikke vet hvem hun er - hun hadde hovedrollen i filmen "Dirty Dancing" sammen med avdøde Patrick Swayze. Så vidt jeg vet, så kunne ikke hun danse før filmen, men hun lærte vel en god del både før - og etter filmen. Er det da feil at hun fikk delta? 🤔

Jeg syns ærlig talt det er litt artig at det er minst én eller to kjendiser som har litt erfaring fra før av, da jeg syns det er gøy å se på ekte dans! Og det er én ting å ha danset litt tidligere kontra det å faktisk kunne sportsdans fra før av!  Det er det ingen av dem (med mulig unntak av Jennifer Grey - det er jeg veldig usikker på!) som har kunnet. 

Norge er et relativt lite land, slik at dersom man skal fortsette med SVD, tror jeg det blir mer og mer at folk har en viss danseerfaring fra tidligere.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollert skrev (4 minutter siden):

Noen som kan gi en rask story om hvorfor Aslak danset med krykker? Så ikke programmet, men har sett dansen. Veldig fin!

Han har Bekhterevs og har gått mye på krykker

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at Alexandra DANSET i sin showdans ❤️ ( ikke dermed noe imot Aslak sin krykkedans- den var nydelig!) 

men i tidligere finaler har det vært mer show enn dans. Dansen kom mer tilbake i denne sesongen synes jeg. P

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste dansen til Aslak med krykker og historien bak og hilsen til alle som har utfordringer, den var virkelig gripende❤️

  • Liker 5
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/28/2023 at 3:11 PM, Marsh said:

For meg handler det ikke om hvem som danser best, jeg stemmer på den som underholder meg og samtidig utvikler seg som danser underveis. For meg er årets vinner Aslak, og jeg håper folket stemmer ham frem. Ja, Alexandra er flink, men det er mindre imponerende i og med at hun er danser og har rytme og holdning i bunn, samme med Harlem. 

Lol insane cope

Typisk at en middelmådig mann kan vinne hjerter på «sjarm» har ikke har, mens en kvinne som faktisk er dyktig blir nedtonet og oversett. Helt sykt…

Endret av Arne Tiholt
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så finalen i dag. Fin finale med flinke dansere som også gjorde god figur generelt. ☺️ Syns Alexandra var flinkest men syns Aslak har hatt en veldig god utvikling. Og jeg tenkte at finaleplassen hans var mer fortjent nå under finalen, enn jeg gjorde da det ble bestemt at han gikk til finalen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gry H. skrev (3 timer siden):

Alexandra Joner var den gjennomgående beste danseren, men Aslak Maurstad hadde den beste dansen med den krykkegreia 

Beste dansen? Nei og atter nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...