Gå til innhold

Skal vi danse - 2023 🥰

Tradegy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aslak  😅Rått, 😄

Så ikke den komme, men drit kult 😂

Endret av Athena Freyja
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så innmari oppgitt av å lese kommentarfeltene på facebook. 
Jada, det er en dansekonkurranse, men det er nå til syvende og sist 1. et underholdningsprogram og 2. publikum som bestemmer. Det handler ikke nødvendigvis om å være best.

Synes det er kult at Aslak kom helt til finalen. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandra er sinnsykt god!! Dansene i dag var i en klasse for seg selv️ Heier så sykt på henne! Var det samme for eg hvem av de to andre som gikk videre, syns de er sterke og gode på hver sin måte😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så rart at begge damene får utfordringer av hver sine dommer som kan dans - som inneholder elementer i dans. Morten vil at Aslak skal flørte 🙄 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (1 minutt siden):

Jeg syns det er så rart at begge damene får utfordringer av hver sine dommer som kan dans - som inneholder elementer i dans. Morten vil at Aslak skal flørte 🙄 

Ja, det var rett og slett unfair!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magdaolga skrev (5 minutter siden):

Ja, det var rett og slett unfair!

Ja, enten så får de to dommerne som kan  dans dele seg opp og gå to og to til alle. Eller så får dem droppe at dommerne blander seg inn. Det blir for dumt i mine øyne.  Aldri i verden at Morten f.eks hadde blitt gitt til Alexandra. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Freyja skrev (1 time siden):

Ingen overraskelse at Alexandra gikk direkte til finalen....

Hun vinner. Men det har jeg visst siden det ble kjent at hu skulle delta.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (8 timer siden):

Hm... Ole Thomas;

"Alexandra var allerede en god danser før Skal vi danse men hun har utviklet seg enormt".

Hehe, litt forsnakkelse der ja?

Hvis hun allerede var en god danser før programmet så er det vel ikke helt greit at hun deltar? Blir litt som Cengiz, kjedelig å vite hvem som vinner fra start.

Jeg er litt enig med deg her ang urettferdig med all den erfaringen. Hun er ufattelig flink å fortjener å vinne. Min magefølelse forteller meg at Aslak stikker av med seieren. Denne gangen blir det den nest beste i følge dommere som vinner. Aslak vinner på publikumstemmer. Den mannen er godt likt av hele befolkningen. Tror ikke noen har noe vondt å si om den mannen. Han har gjort en fantastisk opptreden tross utfordringer. Jeg vet hvilkene smerter og utfordringer han har, sykdommen har jeg selv. 

Jeg synest han fortjener seieren om det skjer. Noen ganger bør folkets favoritt vinne selv om kanskje den som danser best da blir nummer 2. Dette er underholdning og Aslak har vært desidert best på å fange publikum i dansen. Det er latter, rørende, spenstig og kult å se på. Han forteller en god historie gang på gang. Jeg heier på Aslak men synes Alexandra er en bedre danser. 

• Liker 13
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 2.11.2023 den 9.59):

Det er vel det som skjer når man bli «kjendis».  Hun er mer Se og Hør-stoff  nå enn en av proff-danserne i SVD. 
Jeg likte Harlem godt i serien det han møtte Jan Thomas. Men har lagt merke til at han er veldig aktiv i alle kommentar felt til influencere med flammer og hjerter, så han er nok  veldig  inne i denne «kjendis-bobla» han også nå. 

Jeg tror kjendisboblen har fanget Harlem. Har han et ønske om å bli "større" en JT? Være mer kjent,  virker som han liker best å ha fri, SoMe og mye story. Vil gjerne ha oppmerksomhet,  bruker ofte JT for å få den. Hva blir det neste realityprogram vi ser han på? Farmen tror jeg neppe 🤭

Helene liker jeg egentlig godt. Hun tror jeg ikke vi får se flere sesonger i skal vi danse. 

Et rart forhold men jeg tror JT er lykkelig. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Leonaen skrev (7 timer siden):

Hun vinner. Men det har jeg visst siden det ble kjent at hu skulle delta.

Jeg tror Aslak vinner på publikumstemmer. Han har så mange fans i alle aldre og er en fantastisk entertainer som gjør at danseferdigheter blir litt sett bort fra. Greit nok, det er et underholdningsprogram, jeg liker Aslak selv. Men Alexandra er klart den beste danseren. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandra fortjener å vinne, hun er helt rå på dansegulvet, men virker veldig sympatisk og synes hun er en veldig god rollemodell (stiller uten sminke, later ikke som alt er perfekt, legger ikke skjul på sorgen over bruddet, at hun ikke hadde råd til møbler med det samme osv) - selv om Aslak «slår henne» der.

Synes forøvrig Aslak danset veldig bra i går, utrolig kjappe, kontante bevegelser med perfekt timing. Så selv om det er sjarmen som har tatt ham helt til finalen, synes jeg han er flink på dansegulvet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ikke har sett så mye på skal vi danse i år. Men gøy med en "Dark horse" i finalen 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Aslak vinner,  selv om det er lite sannsynlig.  Alexandra syns jeg hadde alt for mye danse erfaring fra før til å være med på Skal vi danse. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...