Druid Skrevet 5. november 2023 #301 Del Skrevet 5. november 2023 (endret) Janzypants skrev (14 timer siden): Jeg syns det er så rart at begge damene får utfordringer av hver sine dommer som kan dans - som inneholder elementer i dans. Morten vil at Aslak skal flørte 🙄 Det var faktisk en helt grei utfordring: Morten kan ikke akkurat gi råd og krav i danseteknikk. Så fokus måtte være på det Morten faktisk som dommer kan vurdere noe av: hvordan Aslak kan fake formidling av følelser. Endret 5. november 2023 av Druid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 5. november 2023 #302 Del Skrevet 5. november 2023 Blåttvann skrev (15 timer siden): Hm... Ole Thomas; "Alexandra var allerede en god danser før Skal vi danse men hun har utviklet seg enormt". Hehe, litt forsnakkelse der ja? Hvis hun allerede var en god danser før programmet så er det vel ikke helt greit at hun deltar? Blir litt som Cengiz, kjedelig å vite hvem som vinner fra start. Jeg tror de liker å plukke inn en deltager som har erfaring fra andre danseretninger enn konkurransedans for å kunne poengtere at det ikke er gratis å gå inn i konkuransedans for andre dansere. Og de er pinlig klar over at dette er et underholdningsprogram: i en reell danseverden, ville alle pengene mine vært på Alexandra , neste lørdag er det rimelig fiffty-fiffty…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 5. november 2023 #303 Del Skrevet 5. november 2023 Druid skrev (12 minutter siden): Jeg tror de liker å plukke inn en deltager som har erfaring fra andre danseretninger enn konkurransedans for å kunne poengtere at det ikke er gratis å gå inn i konkuransedans for andre dansere. Og de er pinlig klar over at dette er et underholdningsprogram: i en reell danseverden, ville alle pengene mine vært på Alexandra , neste lørdag er det rimelig fiffty-fiffty…. Jeg kommer til å stemme på Aslak. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tregutter Skrevet 5. november 2023 #304 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg er imponert over Alexandra, og hun er helt klart den beste danseren av de to. Jeg synes også hun virker som ei flott dame, og hun er ikke så "hysterisk" som før. Men, hun har danseerfaring, og selv om det ikke er samme type dans, så er det en fordel. Aslak har også imponert, og han gjør en god figur utenom. Han har nok utviklet seg minst like mye, om ikke mer, med sine forutsetninger. Derfor kommer jeg til å stemme på han neste lørdag. Dette er et underholdningsprogram like mye som et danseprogram, og deltakerne møtte med ulike forutsetninger. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 5. november 2023 #305 Del Skrevet 5. november 2023 Amatariel skrev (På 15.10.2023 den 20.36): Nja, ikke helt enig. Alexandra er jo ikke en danser da. Hun danset litt i tenårene som en hobby liksom... Nå er dama godt over 30 år, så er jo en stund siden dèt. Ble stresset da hun måtte ha noe koreografi og lære seg litt trinn til MGP-bidraget sitt i fjor liksom. Så syns ikke man kan kalle henne en danser før dette programmet egentlig. Men nå derimot 😍 Så flink hun har blitt! Enig. Kan ikke brukes mot henne at hun har danset annen type dans, har rytmesans og talent for dansing. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 5. november 2023 #306 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg håper Alexandra vinner. Hun er den flinkeste danseren. På tide en dame vinner skal vi danse igjen. ❤️ Jeg blir ikke sur viss Aslak vinner heller. Virker som en veldig fin fyr. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 5. november 2023 #307 Del Skrevet 5. november 2023 Komisk at alle mener at A ikke fortjener å vinne fordi hun har danseerfaring, mens da Cengiz var med og det var akkurat samme situasjon var det helt greit. Tenker at så lenge er castet er de godkjent, og er da verdige vinnere. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 5. november 2023 #308 Del Skrevet 5. november 2023 Hadde det vært bedre om kun dommerne kom med sine poeng og ikke seerne? For min del så høres det kjedelig ut, å da ville vi visst hvem vinneren, 2. og 3. plass var for mange uker siden. Hadde ikke vært noe spennende å følge programmet da. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 5. november 2023 #309 Del Skrevet 5. november 2023 Håper virkelig ikke Aslak vinner...synes ikke han er så sjarmerende som alle sier og dansemessig er han bare helt grei. Aleksandra er rååå!!🤩 Mange har noe danseerfaring fra før i hver sesong, sånn er det. Ulrikke sin jobb er jo både dans og sang som musikalartist! Hun har ikke fått kritikk? Aleksandra har måttet jobbe knallhardt, dette har absolutt ikke kommet lett! De imponerer med koreografi og de har et sjukt godt og noe sexy samspill!🤩 Aslak og Marianne er kjeedelige.... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 5. november 2023 #310 Del Skrevet 5. november 2023 (endret) Jolanda skrev (6 timer siden): Moongirl skrev (5 timer siden): Endret 5. november 2023 av anonym35445 Slettet kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 5. november 2023 #311 Del Skrevet 5. november 2023 anonym35445 skrev (2 minutter siden): Tenkte ikke på han. Og hip hop fra ungdomstiden og dansing i noen musikkvideoer kan jo ikke sammenlignes med den dansen som er på Skal vi danse!! Laangt unna!! Her får man ikke noe gratis! Eller hun har rytme i kroppen og tydeligvis god på å la seg lære opp, men det er jo mange andre som har og. Tror mange er misunnelige rett og slett ....janteloven... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 5. november 2023 #312 Del Skrevet 5. november 2023 Jolanda skrev (6 timer siden): Komisk at alle mener at A ikke fortjener å vinne fordi hun har danseerfaring, mens da Cengiz var med og det var akkurat samme situasjon var det helt greit. Tenker at så lenge er castet er de godkjent, og er da verdige vinnere. Om du siterer til i fjor da Cengiz var med så hadde alle i hans sesong en viss danseerfaring fra før av. Ja, ham hadde det i sin første sesong også. Men hans erfaring er hobby basert fra da han var ungdom og danset med kompis gjeng. Alexandra har jo danset proffe dansekonkurranser og i kjendis musikkvideoer. Blir ikke det samme… 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missmischief Skrevet 6. november 2023 #313 Del Skrevet 6. november 2023 (endret) Synes Helene Spilling gjør og har gjort en veldig fin figur i ''Skal vi danse'' hun er utrolig dyktig, synes proff-danserne får alt for lite skryt. Kan ikke være lett å legge opp en hel koreografi på så kort tid, og i tillegg lære noen andre som i utgangspunktet ikke kan å danse opp på der igjen. Ser hun har fått litt kritikk. Min stemme går til Aslak neste lørdag. All respekt til og for Alexandra, ja, hun har gått i gjennom et samlivsbrudd opp i det hele, sikkert vært beinhardt, men Aslak har også sin utfordring med bekhterev. I tillegg hadde Alexandra i mine øyne et ganske greit utgangspunkt å bygge videre på allerede etter program 1, hun har vært med i dansefeber og utgangspunktet i det programmet var å finne norges beste danser, bare det sier litt. 17 år eller ikke. Hun har hatt rytmen med seg i kroppen uansett. Men to veldig verdige finalister i finalen uansett! Endret 6. november 2023 av Missmischief 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 9. november 2023 #314 Del Skrevet 9. november 2023 Folk henger seg veldig opp i at Alex har danset litt før, men det hadde faktisk Harlem også, men da er det helt ok? Hvis ikke Alex vinner, er det noe fundamentalt galt. Aslak er sjarmerende og likandes, men dansemessig helt middels. Heia Alexandra og OT! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 11. november 2023 #315 Del Skrevet 11. november 2023 Noen som vet hvem hun jenta er? Er noe smått kjent med henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 11. november 2023 #316 Del Skrevet 11. november 2023 Et briljant sjakktrekk å velge Friends låten til dansen! Fantastisk fin dans, og de var så utrolig fine✨️ 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 11. november 2023 #317 Del Skrevet 11. november 2023 Mine tre gratis stemmer, ga jeg til Aslak. Håper han vinner. 2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meningsløs Skrevet 11. november 2023 #318 Del Skrevet 11. november 2023 Magdaolga skrev (4 minutter siden): Et briljant sjakktrekk å velge Friends låten til dansen! Fantastisk fin dans, og de var så utrolig fine✨️ Det var ganske genialt ja! Jeg heier på Alexandra, men jeg blir ikke lei meg heller om Aslak vinner, han virker gjennomsyra god🌸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. november 2023 #319 Del Skrevet 11. november 2023 Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Mine tre gratis stemmer, ga jeg til Aslak. Håper han vinner. Enig!!! TENK så sjokka han blir om han vinner! Blir episk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 11. november 2023 #320 Del Skrevet 11. november 2023 meningsløs skrev (2 minutter siden): Det var ganske genialt ja! Jeg heier på Alexandra, men jeg blir ikke lei meg heller om Aslak vinner, han virker gjennomsyra god🌸 Enig! Stemmer på henne😊 Dette er dog første gang hvor jeg ikke kommer til å bli skuffet uansett utfall. De er så fantastiske på hver sin måte✨️ 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå