AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Eller blir det tatt veldig ille opp? Jeg mistenker dette fordi han er redd for fysisk nærhet. Tør ikke/vil ikke nærme seg meg enda han sier han har følelser for meg. Anonymkode: fe26a...6e9
jabx Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Nei, det er ikke greit. Du får heller bestemme deg for om du ønsker å gå inn i et forhold med en som dette. Trenger ikke å begynne å spekulere i ting som homofili eller lignende. Hvis han hadde vært homofil og ønsket å si noe om det så hadde han gjort det. 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 Jeg synes nå det er veldig spesielt å spørre om legning sånn ut av det blå. Det kan være traumer fra overgrep/vold, uvitenhet om hvordan han skal nærme seg deg. Det kan være SÅ MYE MER ANNET enn at han er homofil......... Anonymkode: 4be9b...b7d 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 jabx skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke greit. Du får heller bestemme deg for om du ønsker å gå inn i et forhold med en som dette. Trenger ikke å begynne å spekulere i ting som homofili eller lignende. Hvis han hadde vært homofil og ønsket å si noe om det så hadde han gjort det. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes nå det er veldig spesielt å spørre om legning sånn ut av det blå. Det kan være traumer fra overgrep/vold, uvitenhet om hvordan han skal nærme seg deg. Det kan være SÅ MYE MER ANNET enn at han er homofil......... Anonymkode: 4be9b...b7d OK så hvordan spørre om hvorfor han er så redd for nærhet? Anonymkode: fe26a...6e9
Million Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 Har du ikke postet tråder om dette før? At du skal spørre om han er homofil fordi han er redd for nærhet har du postet før. Fikk du ikke nok svar da? 2
jabx Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): OK så hvordan spørre om hvorfor han er så redd for nærhet? Anonymkode: fe26a...6e9 Kanskje bare droppe ham hvis han ikke er klar for forhold? Det er ikke din jobb å fikse ham. Hvis det er noe han sliter med så bør han selv eventuelt ta initiativ til å dele det med deg og hva som kan gjøres. 1
melatonin Skrevet 2. august 2023 #7 Skrevet 2. august 2023 Er der ikke bedre å spørre hvorfor han kvier seg? Feks at du sier du ser han er forsiktig og at du lurer på grunnen, kan være han er redd for å gå over gensen din, og er usikker på hvor den går. Ville tenkt det er litt bedre enn å gå rett på om han var homofil.
Andro Skrevet 2. august 2023 #8 Skrevet 2. august 2023 Siden han går ut med deg er det vel mer logisk å spørre hvorfor han vegrer seg for fysisk nærhet? Hadde han vært homofil så hadde han ikke dukka opp... 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #9 Skrevet 2. august 2023 Hvorfor tror du at homofili automatisk handler om sex? Hadde han vært homofil, så hadde han ikke hatt romantiske følelser for deg. Han hadde ikke sagt det heller. Anonymkode: 27605...bbd 1 1
Bombasi Skrevet 2. august 2023 #10 Skrevet 2. august 2023 Du lurer på hvorfor han ikke ønsker mer nærhet, og fant ut at det beste spørsmålet for å finne ut av det var å spørre han om han var homofil? Ærlig talt. Ta heller initiativ selv, og se hvordan han responderer. Får du dårlig respons så finn deg noen andre heller.
feliek54 Skrevet 2. august 2023 #11 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Eller blir det tatt veldig ille opp? Jeg mistenker dette fordi han er redd for fysisk nærhet. Tør ikke/vil ikke nærme seg meg enda han sier han har følelser for meg. Anonymkode: fe26a...6e9 Du kan vel heller spørre lit diskre. Kanskje hva han liker best med sex eller noe
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. august 2023 #12 Skrevet 2. august 2023 Nei. Dersom han sier han er interessert i deg, virker det veldig frekt å spørre om han er homo. Spør heller hva som er grunnen til at han avviser intimitet. Åpne spørsmål fungerer alltid bedre enn anklager.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #13 Skrevet 2. august 2023 44 minutter siden, Anonymus Notarius said: Nei. Dersom han sier han er interessert i deg, virker det veldig frekt å spørre om han er homo. Spør heller hva som er grunnen til at han avviser intimitet. Åpne spørsmål fungerer alltid bedre enn anklager. Han avviser ikke. Men ingen av dem ta initiativ, og Ts gir skylden til Ham Anonymkode: 6f65b...891
Christina82 Skrevet 3. august 2023 #14 Skrevet 3. august 2023 Ryddet for nedsettende kommentarer. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #15 Skrevet 3. august 2023 Å spørre om han er homofil er jo det samme som å spørre om han er en svindler. Anonymkode: 728cc...9a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå