Gå til innhold

Når en mann sier han trenger tid til å prosessere alt...Vente hvor lenge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en mann du datet sa han trengte tid, etter noen få måneder, på å kjenne etter, prosessere alt, finne ut hva han virkelig ønsker. Han er en mann som ikke var ute etter et forhold men så ramlet du ned på hans vei og ting ble kaotisk for han. Overveldende, er et ord han har brukt. Du skjønte selvsagt at han trengte litt tid... Men hvor lang tid ville du gitt han? 

1 uke, 3 uker, 2 måneder? 

Han bruker mye tid på ting generelt og er en grubler. Jeg har sagt til han at han skal få tid men vi avtalte ikke når vi skulle snakkes igjen... Det er en litt kinkig situasjon å ikke vite. For jeg vil jo heller ikke forstyrre han når han har bedt om tid.... 

Noen råd? Tanker? 

Anonymkode: 1bfc9...4a7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha. Han vil ikke ha deg. Han hadde ikke fått en eneste dag av meg.

Anonymkode: c58ac...fd8

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvis en mann du datet sa han trengte tid, etter noen få måneder, på å kjenne etter, prosessere alt, finne ut hva han virkelig ønsker. Han er en mann som ikke var ute etter et forhold men så ramlet du ned på hans vei og ting ble kaotisk for han. Overveldende, er et ord han har brukt. Du skjønte selvsagt at han trengte litt tid... Men hvor lang tid ville du gitt han? 

Han bruker mye tid på ting generelt og er en grubler. Jeg har sagt til han at han skal få tid men vi avtalte ikke når vi skulle snakkes igjen... Det er en litt kinkig situasjon å ikke vite. For jeg vil jo heller ikke forstyrre han når han har bedt om tid.... 

Noen råd? Tanker? 

Hvis han må bruke tid på å vurdere det, så er han ikke egentlig interessert. Min mening.

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Fint å ha deg på gress mens det potensielt kan dukke opp noen bedre. Slike som trenger tid er ikke seriøse. Vil man noe med noen så er det noe man bare vet uten å ha behov for å gruble. 

Anonymkode: ed1a6...4a6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ha ha. Han vil ikke ha deg. Han hadde ikke fått en eneste dag av meg.

jabx skrev (Akkurat nå):

Hvis han må bruke tid på å vurdere det, så er han ikke egentlig interessert. Min mening.

Han er ikke interessert i et forhold men interessert i meg. Dårlig timing at jeg kom valsende inn i livet hans nå. Derfor trenger han tid sier han. 

Spørsmålet var ikke om han er interessert eller ikke. Det er ikke det jeg lurer på.

Spørsmålet er hvor lang tid man bør gi.....? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er ikke interessert i et forhold men interessert i meg. Dårlig timing at jeg kom valsende inn i livet hans nå. Derfor trenger han tid sier han. 

Spørsmålet var ikke om han er interessert eller ikke. Det er ikke det jeg lurer på.

Spørsmålet er hvor lang tid man bør gi.....? 

Ikke interessert i forhold,  - ikke med deg nei. Hvis han er nok interessert i deg så vil han selvsagt bli sammen. Det skjønner du vel håper jeg?

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert. Han bare snakker deg etter kjeften fordi han ønsker unngå bråk. 

Anonymkode: cd1d8...153

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke interessert i forhold,  - ikke med deg nei. Hvis han er nok interessert i deg så vil han selvsagt bli sammen. Det skjønner du vel håper jeg?

Jeg har sagt veldig lite om omstendighetene. Og nei det er ikke helt slik altså 😉

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid har du gitt han hittil? 

Anonymkode: ec8a4...529

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har sagt veldig lite om omstendighetene. Og nei det er ikke helt slik altså 😉

Å ja, han er gift eller samboer? Glem det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor lang tid har du gitt han hittil? 

5 dager. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å ja, han er gift eller samboer? Glem det.

Nei han er singel. 

Skrevet

Høres ut som han utsetter en avvisning. Ville bedt om klar beskjed :gruppeklem:❤️

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bingo.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her er det bare å gå videre.

Anonymkode: 2cb74...3fc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel. Jeg ville aldri vurdert å være sammen med en mann som ikke var minst like forelsket som jeg. Å liksom skulle vente mens han grubler - altså, hvem tror han at han er? Det er et maktspill. Jeg ville bare gått.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det trenger ikke ensbetydende at han ikke er i interessert i deg som mange her hevder, tenker nå jeg.  Jeg hadde litt samme situasjon med en jeg traff for 2 år siden. Han sa at «håper du har god tid, for jeg liker deg godt, men pr nå er jeg ikke klar for et forhold» Jeg lot det dessverre gå altfor lenge og håpe på at han ville komme der at han ønsket meg som kjæreste. Det viste seg etter hvert at han enda ikke er klar, og da måtte jeg avslutte. Men jeg har faktisk aldri tenkt at han ikke liker meg godt nok osv av den grunn. Tror han genuint gikk mange runder med seg selv . Det er selvfølgelig ingen fasitsvar på dette, og du må ta et valg basert på dine følelser og ønsker. Hvis du vil ha min mening, hadde jeg ikke gitt det mer enn en mnd. Vær ærlig med han og si hva du ønsker og hva dine behov er, og så må du respektere hans svar. Lykke til .

Anonymkode: d1ca3...477

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

5 dager. 

Har du gitt han fem dager på å tenke? Eller 5 dager siden du møtte han?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Noen råd? Tanker? 

Hadde nok sagt ja til å gi han tid, men samtidig vært krystallklar på at jeg kan komme til å treffe andre i «ventetiden» og at det ikke er sikkert jeg er der om han skulle klare å bestemme seg…

Hadde du vært den rette hadde hab ikke trengt betenkningstid. 

Anonymkode: 0df92...b38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du gitt han fem dager på å tenke? Eller 5 dager siden du møtte han?

5 dager til å tenke, så langt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...