AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Og som tidlig i forløpet beskriver seg selv som "dominant" og "alfahann" - fikk også bilde av en hel svær gym bag med BDSM utstyr. Ser fra tidligere forhold (FB/IG bilder) at han utelukkende har datet / vært med kvinner som er under 30. Rødt flagg, eller det bare sånn slike "doms" er? Anonymkode: b3abc...1c9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Om du liker BDSM er det vel ikke noe rødt flagg der Anonymkode: 6074c...695
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 Søker han forhold da? Anonymkode: 55e51...11a
jabx Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Og som tidlig i forløpet beskriver seg selv som "dominant" og "alfahann" - fikk også bilde av en hel svær gym bag med BDSM utstyr. Ser fra tidligere forhold (FB/IG bilder) at han utelukkende har datet / vært med kvinner som er under 30. Rødt flagg, eller det bare sånn slike "doms" er? Anonymkode: b3abc...1c9 Så ekstremt "cringe" å omtale seg selv på den måten da. Men mulig det er vanlig i enkelte kretser.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 jabx skrev (1 time siden): Så ekstremt "cringe" å omtale seg selv på den måten da. Men mulig det er vanlig i enkelte kretser. Spørsmål på hvilken plattform vedkomande er bruker på. For eks fetlife er det helt på sin plass. Anonymkode: 0fd95...f2c
jabx Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spørsmål på hvilken plattform vedkomande er bruker på. For eks fetlife er det helt på sin plass. Anonymkode: 0fd95...f2c Vel, jeg skjønner "dominant" til en viss grad fordi det beskriver hvordan man er i den sammenhengen. Men "alfahann"...
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #7 Skrevet 2. august 2023 jabx skrev (19 minutter siden): Vel, jeg skjønner "dominant" til en viss grad fordi det beskriver hvordan man er i den sammenhengen. Men "alfahann"... Alfahann er idiotisk å bruke til beskrive seg selv. Anonymkode: 0fd95...f2c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #8 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alfahann er idiotisk å bruke til beskrive seg selv. Anonymkode: 0fd95...f2c Enig. Det er bedre å bringe litt latter inn i det hele ved å skrive noe spøkefullt som, "andre kaller meg alfahann, selv kaller jeg meg Lars". Anonymkode: 9e05f...341
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #9 Skrevet 2. august 2023 Ikke hørt noen som bruker alfahann. Er du egentlig en mann? Anonymkode: 64523...925
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå