AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Jeg tenker kun om dette er det mest praktiske, IKKE for å erstatte turer ut i naturen. Jeg har vokst opp med hund, og har utrolig lyst på hund igjen. Men, bor i blokk uten heis. Ser for meg at spesielt når hunden er under ett år, at det kunne vært praktisk om den «i verste fall» kunne gått på do i en kattedo. Anonymkode: 2a98a...3b5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Vet det mange som har småhunder typ chihua og maltese og micropuddel som gjør fra seg utelukkende på sånne tissekladder..Så ja vil tro det er absolutt mulig med kattedo og. Anonymkode: 0882a...3b6
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 Er nok ikke så vanskelig det. Men da er der jo der den vil gjøre fra seg når den må. Så ville aldri ha gjort det. Man må ut ofte med en valp for å trene den ren. Anonymkode: 66afc...af4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Ville aldri lært en hund at å gjøre fra seg inne er et alternativ. Anonymkode: f9f9d...555
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 Ja det går, og jeg tror det er vanligere i andre land enn her Anonymkode: 0195d...02d
Gjest ti10 Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 Har du sett gravingen til en hund etter den har gjort fra seg ute? 😂
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #7 Skrevet 2. august 2023 Men altså, jeg bor i bygård uten heis og har oppdratt to valper her. Valp ER stress, men det går fint - er jo bare et par måneder før de klarer seg lenge uten å gå på do. Anonymkode: 41cac...11b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #8 Skrevet 2. august 2023 Det finnens også hundedo, kan kjøpes på f.eks. Musti. Jeg lot hunden min bruke det om natta, for å slippe å kle på meg og gå ut. Det fungerte fint, men tror det gjorde at det tok litt lengre tid før hunden ble helt husren. Hunden var helt husren ved 4,5 måneder. Anonymkode: 4aab0...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå