AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Del Skrevet 2. august 2023 Begrenser dere til 2 kopper kaffe i prøvetiden? Spesielt tiden etter DPO og før TR? Alkohol dropper jeg hele perioden, og unner meg kun litt når jeg har fått TR. Men har ikke tenkt så mye på kaffe, hender det blir 3 kopper.. Anonymkode: ff8fe...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #2 Del Skrevet 2. august 2023 Nei. Det er ingen anbefalinger som sier at man bør gjøre det. Man kan leve som normalt i prøveperioden. Kaffe mellom DPO og IKM er helt uproblematisk. Anonymkode: 5b7ff...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Del Skrevet 2. august 2023 Nei, jeg drakk som vanlig Mellom 2-3 koffein (cola, kaffe, te osv). Anonymkode: 8e232...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Del Skrevet 2. august 2023 Nei. Lever som normalt frem til positiv test. Spiser og drikker det jeg vil. Det betyr 5 kopper med kaffe ila en dag 😂 Anonymkode: f3aaf...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 2. august 2023 #5 Del Skrevet 2. august 2023 Man kan drikke kaffe som gravid også, så hvorfor ikke som prøver? Så lenge man holder seg innenfor grensene så er det helt greit med en kopp til frokost eller lunsj i graviditeten liksom Alt man skal være så overdrevet nervøs for 😮💨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #6 Del Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Begrenser dere til 2 kopper kaffe i prøvetiden? Spesielt tiden etter DPO og før TR? Alkohol dropper jeg hele perioden, og unner meg kun litt når jeg har fått TR. Men har ikke tenkt så mye på kaffe, hender det blir 3 kopper.. Anonymkode: ff8fe...fcf Jeg tenkte tanken, men gjorde det faktisk ikke. Tror jeg drakk 2-3 kopper om dagen frem til positiv test. Alkohol dropper jeg i dpo land. Anonymkode: 6bfd9...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #7 Del Skrevet 2. august 2023 Drakk masse kaffe og levde som normalt mtp alkoholinntak før positiv test. Nå som jeg er gravid blir det 1 kopp kaffe om dagen. Anonymkode: 564d9...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #8 Del Skrevet 2. august 2023 Drakk kaffe som normalt (2-5 kopper per dag) i prøvetiden. Da jeg ble gravid mistet jeg helt lysten på kaffe og det varte hele graviditeten. Anonymkode: 3ca08...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå