Gå til innhold

Vaske kjøleskap i stål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har kjøleskap og oppvaskmaskin med ståloverflate. Finnes det noe lurt og lettvint å holde det rent med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Salmiakk fjerner fett veldig gått så dersom det er veldig skittent vil jeg anbefale det. For daglig renhold så vil jeg anbefale å blande ut f.eks. jiff universal, ajax antistatic eller noe annet som er beregnet på glass eller speil med vann (blir billigere å blande det ut) og spraye på og tørke av.

Skrevet

Mikrofiberklut er også fint, de lager ikke skjolder, som fort man kan se ved bruk av vanlige kluter, og man behøver ikke tørke av etterpå.

Skrevet

Det finnes rengjøringsmiddel spesielt beregnet på børstet stål, som gir et veldig bra resultat. Jeg har kjøpt mitt på Obs.

Skrevet
Det finnes rengjøringsmiddel spesielt beregnet på børstet stål, som gir et veldig bra resultat. Jeg har kjøpt mitt på Obs.

:Nikke:

Skrevet

Jezz, stålrens fungerer veldig bra. Trenger nesten bare å dra kluten over, så blir det skinnende blankt. Og som regel trenger du ikke å tørke av overflødig vaskemiddel heller.

Skrevet

Stålpleie eller stålrens, jordan eller lignende, står i ¨vaskemiddelhyllene¨ i butikkene i hvertfall.

Skrevet

Bil polering funker bra, og det blir lettere å holde det rent etterpå. :)

Gjest christineemily
Skrevet

Vi har alle hvitevarene på kjøkkenet i børste stål. Og det er ikke så lett å holde rent nei... Særlig ikke hos oss hvor vi har to barn som setter fingeravtrykk både her og der ;) . Jeg har ikke så god erfaring med stålrens, men jeg har kjøpt min på Rema, det kan jo ha noe å si. Derimot syns jeg Jif skurekrem funker som bare rakker :) ! Blir så blankt og fint så, og helt uten skjolder! Lykke til, du finner nok en løsning :) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...