AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Del Skrevet 2. august 2023 Hei. Både mannen min og meg troor vi kan ane en kjeeempe svak skyggestrek. Men det er ikke vits å ta bilde fordi den er for svak for å vises på bilde. Skjønner selvfølgelig at det er umulig å vite noe enda, og jeg må bare smøre meg med tålmodighet. Jeg har en digital test liggende, en sånn som viser uker. men disse er jo så utrolig dyre, så vil ikke ta en unødig. Spørsmålet er om den er like sensitiv som tidlig stimmeltester? Burde jeg se en litt mer tydelig strek før det er vits å ta den? Anonymkode: 01cc5...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #2 Del Skrevet 2. august 2023 Jeg ville ventet noen dager i såfall så den i såfall er riktig om du først tar den. Anonymkode: acaad...1a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Del Skrevet 2. august 2023 Ikke for å være frekk…..men om du lurer så fælt på om du er gravid og samtidig ikke ser deg råd til å ta en digital test…..hvordan ser du for deg økonomien med et barn i hus? Anonymkode: 4d068...d19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Del Skrevet 2. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Ikke for å være frekk…..men om du lurer så fælt på om du er gravid og samtidig ikke ser deg råd til å ta en digital test…..hvordan ser du for deg økonomien med et barn i hus? Anonymkode: 4d068...d19 Ærlig talt, det handler jo om å ikke kaste vekk noen hundre kroner for et potensielt feil svar. Jeg ville tatt i morgen tidlig Anonymkode: 3e2f5...80d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prøvehøne Skrevet 2. august 2023 #5 Del Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke for å være frekk…..men om du lurer så fælt på om du er gravid og samtidig ikke ser deg råd til å ta en digital test…..hvordan ser du for deg økonomien med et barn i hus? Anonymkode: 4d068...d19 Fordi uansett hvor god råd jeg har ønsker jeg ikke kaste penger ut av vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #6 Del Skrevet 2. august 2023 Hvis du har rygget i ham og streken er synlig bør du ta digital og skrive skademelding. Det er straffbart å stikke av Anonymkode: 57cd5...996 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #7 Del Skrevet 2. august 2023 Jeg har fått positiv digital med veldig svak strek flere ganger. Anonymkode: d4819...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #8 Del Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har fått positiv digital med veldig svak strek flere ganger. Anonymkode: d4819...ad9 Tusen takk for svar. Da tar jeg den i morgen tidlig!😊 Anonymkode: 01cc5...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #9 Del Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du har rygget i ham og streken er synlig bør du ta digital og skrive skademelding. Det er straffbart å stikke av Anonymkode: 57cd5...996 🤣 Anonymkode: 01cc5...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 3. august 2023 #10 Del Skrevet 3. august 2023 Ville ventet. Kjempesvake streker kan dessverre være bare skyggestreker og ikke positive. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #11 Del Skrevet 3. august 2023 Hvordan ble det i dag, TS?😊 Anonymkode: 20fab...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #12 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvordan ble det i dag, TS?😊 Anonymkode: 20fab...5fd Jeg tok en ny strimmeltest i dag tidlig, for å se om det ville være noe poeng i å ta en digital. Jeg så ingenting på testen, så jeg dro på jobb og lot den ligge for mannen min å se på. Han mener han kan se noe.. så da har jeg ikke gitt opp håpet likevel. Skal ta en digital test i morgen tidlig.. Venter mensen på mandag, så er jo fortsatt tidlig. Men noen som vet at hvis man stirrer nøye nok på en negativ test så ser man noe der test streken skulle kommet? Tipper det er det vi gjør😅 Anonymkode: 01cc5...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 3. august 2023 #13 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tok en ny strimmeltest i dag tidlig, for å se om det ville være noe poeng i å ta en digital. Jeg så ingenting på testen, så jeg dro på jobb og lot den ligge for mannen min å se på. Han mener han kan se noe.. så da har jeg ikke gitt opp håpet likevel. Skal ta en digital test i morgen tidlig.. Venter mensen på mandag, så er jo fortsatt tidlig. Men noen som vet at hvis man stirrer nøye nok på en negativ test så ser man noe der test streken skulle kommet? Tipper det er det vi gjør😅 Anonymkode: 01cc5...bf5 Bare husk at du ikke skal lese test etter 5-10 min da kan du få strek som er falsk positiv. Men ikke ta digitalt før du får klar strek på vanlig test. Om det er 10 på sensitive på testen vil ikke digitale slå ut før 25 eller 50 i sensitive 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #14 Del Skrevet 3. august 2023 Sofakona skrev (7 minutter siden): Bare husk at du ikke skal lese test etter 5-10 min da kan du få strek som er falsk positiv. Men ikke ta digitalt før du får klar strek på vanlig test. Om det er 10 på sensitive på testen vil ikke digitale slå ut før 25 eller 50 i sensitive Tusen takk for svar. Dette viste jeg ikke! Når skal jeg lese testen? Må jo vente noen minutter før jeg kan lese den? Men så altså kan det dukke opp falsk positiv strek etter 5 minutt? Anonymkode: 01cc5...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #15 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tusen takk for svar. Dette viste jeg ikke! Når skal jeg lese testen? Må jo vente noen minutter før jeg kan lese den? Men så altså kan det dukke opp falsk positiv strek etter 5 minutt? Anonymkode: 01cc5...bf5 Det står i instruksjonene til den testen du bruker når du skal lese den av. Jeg får ofte skyggestreker og har aldri vært gravid (enn så lenge). Anonymkode: 134a0...061 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #16 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det står i instruksjonene til den testen du bruker når du skal lese den av. Jeg får ofte skyggestreker og har aldri vært gravid (enn så lenge). Anonymkode: 134a0...061 Fant det nå ja. Den jeg bruker skal leses etter 3 minutter, og kan bli falsk positiv hvis man venter lengre enn 5 minutter... Tusen takk for info! 😊 Anonymkode: 01cc5...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #17 Del Skrevet 3. august 2023 Jeg tok en rfsu noen dager før mensen skulle komme og den var skikkelig svak, men ble sterkere når den lå litt 😅 ventet noen dager så tok jeg en digital, enig de er dyre så kjedelig å kaste vekk 😊 Anonymkode: 5a5f6...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #18 Del Skrevet 15. august 2023 Til info så kom mensen, og jeg var ikke gravid! 🥺 takk for alle svar. Anonymkode: 01cc5...bf5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå