Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten vil gjerne gå i parterapi, men her vi bor er det ikke så veldig mange tilgjengelig - så vi har sett på online muligheter for å finne noen som føles riktig.

Er det noen med erfaring - gjerne fra begge - som kan si om det er verdt det, like bra eller om dere heller ville anbefalt «live»?

Anonymkode: 2b4fb...e78

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg og kjæresten vil gjerne gå i parterapi, men her vi bor er det ikke så veldig mange tilgjengelig - så vi har sett på online muligheter for å finne noen som føles riktig.

Er det noen med erfaring - gjerne fra begge - som kan si om det er verdt det, like bra eller om dere heller ville anbefalt «live»?

Vi prøvde nett terapi 1 gang, og det er litt unaturlig, man er heller ikke like ærlig der var min opplevelse. Vi har gått til "live" parterapi og har hatt veldig god nytte av det, ikke mange timer heller, men det hjelper veldig å ha en tredjepart der tilstede som kan se og lese en situasjon bedre enn på bare en video, og man lærer mye. Det er verdt å investere den reisetiden, er kanskje også lettere å ha video terapi etter å ha møttes først noen ganger :) lykke til 

Anonymkode: 6d91b...612

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi prøvde nett terapi 1 gang, og det er litt unaturlig, man er heller ikke like ærlig der var min opplevelse. Vi har gått til "live" parterapi og har hatt veldig god nytte av det, ikke mange timer heller, men det hjelper veldig å ha en tredjepart der tilstede som kan se og lese en situasjon bedre enn på bare en video, og man lærer mye. Det er verdt å investere den reisetiden, er kanskje også lettere å ha video terapi etter å ha møttes først noen ganger :) lykke til 

Anonymkode: 6d91b...612

Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet

i 9 av 10 tilfeller er det nok bortkastet tid (og eventuelt penger).

Anonymkode: 92a94...0ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

i 9 av 10 tilfeller er det nok bortkastet tid (og eventuelt penger).

Anonymkode: 92a94...0ba

Hva baserer du det på - erfaring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...