AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #21 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tips: chatbot nede i høyre hjørne - "jeg vil snakke med et menneske"? Verdt et forsøk. Det står at de har åpent kl. 12 til 20 hverdager. Anonymkode: 8d27e...c7d Ja tenkte høre med de når chatten åpner Anonymkode: 748dc...c85 1
Raven.Writingdesk Skrevet 2. august 2023 #22 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fungerte det når dere fikk ny klokke og nytt abonnement? Anonymkode: 748dc...c85 Nope. Akkurat samme problem. Vi brukte den funksjonen hvor du kan snakke inn snakke melding og sende. GPS greia fungerte heller ikke (ikke at vi var så opptatt av den) men hadde en nabo hvor ungen gikk seg vill i nabolaget, og de forsøkte å gå etter GPS koordinatene som var helt feil. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #23 Skrevet 2. august 2023 Anonym90059005 skrev (44 minutter siden): Husk at mange skoler forbyr bruk av de klokkene, på lik linje med mobil. Man setter klokkene i skolemodus i skoletiden. Da kan de ikke ringes med. Anonymkode: 4173c...8ef
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #24 Skrevet 2. august 2023 hjärterdam skrev (2 minutter siden): Det skal gå, da betaler man fortsatt noe til Xplora for bruk av appen tror jeg Verdt et forsøk hvertfall, å skulle ikke dette fungere heller må det jo være noe i veien med selve klokken 🤷🏻♀️ Anonymkode: 748dc...c85
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #25 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man setter klokkene i skolemodus i skoletiden. Da kan de ikke ringes med. Anonymkode: 4173c...8ef Skolene har ulike regler. Det er alltid noen som glemmer å sette klokka i skolemodus. Anonymkode: 8d27e...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #26 Skrevet 2. august 2023 Full Ugle skrev (10 minutter siden): Bare dårlig erfaring med XPLORA dessverre, og nøyaktig samme problem som du beskriver. Betalte abonnent i minst ett år uten å noensinne få ringt til tross for gjentatte telefoner til kundeservice OG til slutt ny klokke og nytt abbonement. Ga ungen til slutt en gammel mobil med telekort, funket langt bedre. Er ganske skral kvalitet på klokkene ja. Går fort i stykker. Anonymkode: 4173c...8ef 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #27 Skrevet 2. august 2023 😂😂 Morsomt med de som tror eneste problemet med de klokkene der er at de potensielt kan glemme å sette på skolemodus. Vel, flere av mine elever har totalforbud mot slik klokke i klasserommet fordi de ikke klarer å la den være i fred. Det er helt utrolig hvor mye en liten klokke kan fikles med. Og tas på og av, og på igjen. Trenger de noe å fikle med hos meg må de bruke annet enn en klokke. (For de klokkene er heller ikke laget for å være en fidget toy). Men jeg har selv vurdert en slik klokke til min skolestarter nå da. Bare usikker på om jeg skal gå for klokke eller mono. Men fikk litt mindre lyst på klokka etter å ha lest her. Anonymkode: 1a6e0...f62
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #28 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😂😂 Morsomt med de som tror eneste problemet med de klokkene der er at de potensielt kan glemme å sette på skolemodus. Vel, flere av mine elever har totalforbud mot slik klokke i klasserommet fordi de ikke klarer å la den være i fred. Det er helt utrolig hvor mye en liten klokke kan fikles med. Og tas på og av, og på igjen. Trenger de noe å fikle med hos meg må de bruke annet enn en klokke. (For de klokkene er heller ikke laget for å være en fidget toy). Men jeg har selv vurdert en slik klokke til min skolestarter nå da. Bare usikker på om jeg skal gå for klokke eller mono. Men fikk litt mindre lyst på klokka etter å ha lest her. Anonymkode: 1a6e0...f62 Det meste kan jo fikles med. Har de forbud mot vanlige klokker også? Her har det vært problemer med at pennalet blir mer spennende enn det læreren har å si. Det er derfor ikke lov med pennal i første klasse. Anonymkode: 8d27e...c7d
Gjest Albbas Skrevet 2. august 2023 #29 Skrevet 2. august 2023 Du bør få tak i kundeservice, kan være simkortet som er defekt. Her er det også totalforbud mot klokker, fordi de ikke vil at barna skal ha tilgang på kamera.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #30 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det meste kan jo fikles med. Har de forbud mot vanlige klokker også? Her har det vært problemer med at pennalet blir mer spennende enn det læreren har å si. Det er derfor ikke lov med pennal i første klasse. Anonymkode: 8d27e...c7d Her vi bor er det forbud mot pennal også, fordi barna visst nok fikler for mye med det. Verden har blitt gal.. Anonymkode: 748dc...c85
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #31 Skrevet 2. august 2023 Albbas skrev (1 time siden): Du bør få tak i kundeservice, kan være simkortet som er defekt. Her er det også totalforbud mot klokker, fordi de ikke vil at barna skal ha tilgang på kamera. Jeg fikk tak i kundeservice til slutt. Jeg aner ikke hva de gjorde, men de sa de endret litt på innstillingene, å plutselig fungerte det. Gps’en er dog så som så, ikke like nøyaktig som iphone sporing for eksempel. Henger litt etter. Anonymkode: 748dc...c85 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå