AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Hei! Har nettopp kjøpt xplora XGO3 klokke til datteren vår. Den er paret til appen og alt skal tilsynelatende være i orden. Men vi får hverken ringt ut eller til klokken, vi får bare beskjed om at nummeret ikke er i bruk? Noen som vet hva vi gjør feil? Anonymkode: 748dc...c85
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 Lykkedykker skrev (Akkurat nå): Har du betalt abonnementet? Ja vi har gjort alt vi skal, tilsynelatende 🤷🏻♀️ Anonymkode: 748dc...c85
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Hør med Power eller Elkjøp. Anonymkode: 8e772...b70
Anonym90059005 Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 Husk at mange skoler forbyr bruk av de klokkene, på lik linje med mobil.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hør med Power eller Elkjøp. Anonymkode: 8e772...b70 POWER sier bare at de ikke får gjort noe med det å at de ikke vet hva problemet er. Anonymkode: 748dc...c85
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #7 Skrevet 2. august 2023 Anonym90059005 skrev (7 minutter siden): Husk at mange skoler forbyr bruk av de klokkene, på lik linje med mobil. Forbud på vår skole også. Men denne skal brukes på fritiden. Anonymkode: 748dc...c85
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #8 Skrevet 2. august 2023 Prøvd Xplora kundeservice? Anonymkode: 8d27e...c7d
Gjest Lykkedykker Skrevet 2. august 2023 #9 Skrevet 2. august 2023 Anonym90059005 skrev (33 minutter siden): Husk at mange skoler forbyr bruk av de klokkene, på lik linje med mobil. Klokkene kan settes i skolemodus. Hvor du selv velger tidspunkt. Så så lenge man gjør det så skal det gå bra for barna å ha de på på skole.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #10 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøvd Xplora kundeservice? Anonymkode: 8d27e...c7d Ja de har ingen telefonnummer. De har kundeservice på Mail som tar inntil 3 dager å få svar. Jeg ble lovet en klokke som kunne brukes med en gang 🙄 Anonymkode: 748dc...c85
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #11 Skrevet 2. august 2023 Lykkedykker skrev (Akkurat nå): Klokkene kan settes i skolemodus. Hvor du selv velger tidspunkt. Så så lenge man gjør det så skal det gå bra for barna å ha de på på skole. På vår skole er det ikke gyldig å ha klokkene i skolemodus, alle klokker blir inndratt. Anonymkode: 748dc...c85
Raven.Writingdesk Skrevet 2. august 2023 #12 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hei! Har nettopp kjøpt xplora XGO3 klokke til datteren vår. Den er paret til appen og alt skal tilsynelatende være i orden. Men vi får hverken ringt ut eller til klokken, vi får bare beskjed om at nummeret ikke er i bruk? Noen som vet hva vi gjør feil? Anonymkode: 748dc...c85 Bare dårlig erfaring med XPLORA dessverre, og nøyaktig samme problem som du beskriver. Betalte abonnent i minst ett år uten å noensinne få ringt til tross for gjentatte telefoner til kundeservice OG til slutt ny klokke og nytt abbonement. Ga ungen til slutt en gammel mobil med telekort, funket langt bedre.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #13 Skrevet 2. august 2023 Prøver å lete litt... Det står at det kan ta opptil en time før SIM-kortet er aktivt. Under aktiveringsprosessen anbefales det at klokken er slått av. Hvis klokken ikke er slått av under aktiveringsprosessen, må du starte den på nytt når SIM-kortet er aktivert. Men jeg regner med at de har bruksanvisning og at dere har gjort som det står der. Vet at det er ganske mange som sliter med å få disse klokkene opp å gå. Men de er enkle å bruke når man først er i gang. Anonymkode: 8d27e...c7d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #14 Skrevet 2. august 2023 Full Ugle skrev (4 minutter siden): Bare dårlig erfaring med XPLORA dessverre, og nøyaktig samme problem som du beskriver. Betalte abonnent i minst ett år uten å noensinne få ringt til tross for gjentatte telefoner til kundeservice OG til slutt ny klokke og nytt abbonement. Ga ungen til slutt en gammel mobil med telekort, funket langt bedre. Fungerte det når dere fikk ny klokke og nytt abonnement? Anonymkode: 748dc...c85
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #15 Skrevet 2. august 2023 Lykkedykker skrev (3 minutter siden): Klokkene kan settes i skolemodus. Hvor du selv velger tidspunkt. Så så lenge man gjør det så skal det gå bra for barna å ha de på på skole. Skolene har ulike regler. Noen steder går det fint med skolemodus, andre steder ikke. Jeg skjønner jo at noen har totalforbud, eller krav om at klokka skal ligge i sekken, for læreren kan umulig bruke tid på å gå rundt og sjekke hver enkelt klokke. (Jeg tenker da på skoler som har hatt problemer med at klokkene forstyrrer undervsining fordi de ikke er satt i skolemodus) Anonymkode: 8d27e...c7d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #16 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøver å lete litt... Det står at det kan ta opptil en time før SIM-kortet er aktivt. Under aktiveringsprosessen anbefales det at klokken er slått av. Hvis klokken ikke er slått av under aktiveringsprosessen, må du starte den på nytt når SIM-kortet er aktivert. Men jeg regner med at de har bruksanvisning og at dere har gjort som det står der. Vet at det er ganske mange som sliter med å få disse klokkene opp å gå. Men de er enkle å bruke når man først er i gang. Anonymkode: 8d27e...c7d Det er over en time siden den ble aktivert nå og Klokken har vært restartet flere ganger nå, uten hell. Går det an å bruke andre mobiloperatører tro? Anonymkode: 748dc...c85
hjärterdam Skrevet 2. august 2023 #17 Skrevet 2. august 2023 Har den fungert i det hele tatt? Hadde problem med en her i hus nylig, tok ut simkort og satte det tilbake og da funket det
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #18 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja de har ingen telefonnummer. De har kundeservice på Mail som tar inntil 3 dager å få svar. Jeg ble lovet en klokke som kunne brukes med en gang 🙄 Anonymkode: 748dc...c85 Tips: chatbot nede i høyre hjørne - "jeg vil snakke med et menneske"? Verdt et forsøk. Det står at de har åpent kl. 12 til 20 hverdager. Anonymkode: 8d27e...c7d
hjärterdam Skrevet 2. august 2023 #19 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er over en time siden den ble aktivert nå og Klokken har vært restartet flere ganger nå, uten hell. Går det an å bruke andre mobiloperatører tro? Anonymkode: 748dc...c85 Det skal gå, da betaler man fortsatt noe til Xplora for bruk av appen tror jeg
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #20 Skrevet 2. august 2023 hjärterdam skrev (Akkurat nå): Har den fungert i det hele tatt? Hadde problem med en her i hus nylig, tok ut simkort og satte det tilbake og da funket det Nei den har ikke fungert i det hele tatt 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ SIM-kortet har vi tatt ut flere ganger også, føler igrunn vi har prøvd det aller meste. POWER var veldig arrogante over tlf. Vurderer å heve hele kjøpet 🤷🏻♀️ Anonymkode: 748dc...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå