AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 I tråden om baderom, leste jeg om dampvasker og ble veldig nysgjerrig på å få vite mer. Jeg ser det står "de fleste harde gulv" når jeg søkte det opp. Kan dere som har, forklare hva dere bruker den til? Og hva må man absolutt ikke bruke den til? Anonymkode: b2c4f...bf5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Bruker den til å vaske badene (flisgulv og flisvegger) og dusjkabinettet. Og til å vaske flisgulvet i gangen. Ikke hver gang selvfølgelig, kun ved skikkelig grundig rengjøring noen ganger i året. Har også vasket stekeovnen med den, men ble ikke så bra som jeg håpte, så har gått bort fra å bruke den der. Man har forskjellige munnstykker på bad og kjøkken f.eks. Må ikke brukes på laminatgulv, parkett, vanlige vegger og tak… Anonymkode: e200f...c99 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 Fliser (og fuger!) på bad og i gangen, baderomsservanten og armaturet, kjøkkenarmatur, stekeovn, platetopp, dusjkabinett! Har også kjøpt speil-/vindusvasketilbehør, men ikke prøvd dette ennå. Men bare det å vaske badet/fliser med den var verdt innkjøpet for min del. Anonymkode: d54ef...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Fliser (gangen, badet - inkludert veggene på badet), dusjkabinettet. Helt genialt, skulle kjøpt det for lenge siden! Anonymkode: a6461...337 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 Bruker den til nesten alt. Fliser og fuger på badet, skitten bare flyr unna. Test den der vannet renner ned i vasken og du får en sjokkoppkevelse over hvor mye dritt som sitter igjen i en "ren" vask. Med et hode for stoff på bruker jeg den på sofaen. Og det er et annet hode for vindusvask. Vasker tremøbler med den og kjøleskap. Ja omtrent alt. Istedenfor å gnikke og gnu med vaskemidler gir alt etter uten anstrengelse med dampvaskeren. Anonymkode: b32a5...e2e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå