Gå til innhold

Når en mann skriver «Jeg er nysgjerrig på deg», hva mener han da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd dette både i chaten på Tinder før første date og i melding etter en første date. Hva mener menn stort sett med dette? Er det nysgjerrig på et seksuelt plan eller på meg som person? 

Anonymkode: 036d7...8ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal jeg som mann vite hva denne mannen mener med det han sier? 

Spør han selv, for ingen kan svare for han. Eller ønsker du at noen her skal ringe å spørre for deg? 

Anonymkode: e0c7c...32a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har opplevd dette både i chaten på Tinder før første date og i melding etter en første date. Hva mener menn stort sett med dette? Er det nysgjerrig på et seksuelt plan eller på meg som person? 

Kommer helt på hans intensjoner. Jeg ønsker eksempelvis å bli kjent med andre som person og sier det slik, men jeg vet at andre som sier dette også har helt andre intensjoner.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

At du trigger noe i ham.

Anonymkode: 4178b...d13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han ønsker å bli bedre kjent med deg. 

Anonymkode: 2c9b2...57a

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, si det.. 🤔

Anonymkode: a4fc4...51e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg kunne fint ha skrevet det og da handler det om at jeg er nysgjerrig på personen. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

At han er interessert i å bli bedre kjent. 

Anonymkode: ff276...059

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Han ønsker å bli bedre kjent med deg. 

Anonymkode: 2c9b2...57a

Dette. Trenger ikke å være noe mer mystisk enn det.

Anonymkode: fe690...2c8

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Tadaaa! 😃🏆

...for å holde hånda, bli venner, ha sex.. Hvem vet. Du vet ikke hva som er oppi sjokoladeboksen før du åpner den. 

Anonymkode: 42ee0...753

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En mann driter i hvem du er. En mann vil ha tilgang på sex. Derfor er han nysgjerrig. Et håp om sex. 

Anonymkode: 03d0e...27c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan betyr alt fra at han er interessert i å bli bedre kjent med deg eller at han er interessert i å se deg naken og knulle så fort som mulig

Anonymkode: f62d8...13b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En mann driter i hvem du er. En mann vil ha tilgang på sex. Derfor er han nysgjerrig. Et håp om sex. 

Det var da veldig generaliserende🙄. Sant at de fleste menn liker sex (noe de fleste kvinner også gjør), men her tror jeg nok at de fleste er nysgjerrig på person og ønsker å bli bedre kjent.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting spesielt. Han er nysgjerrig på hvem er du? Kan gå begge veier. Litt som å smake ny mat. Liker jeg det? Eller ikke?

50/50😉

Anonymkode: 6a016...115

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel en nokså tom klisjé. Uansett hva han måtte mene, burde han jobbe litt med språket sitt

Anonymkode: 6a2b4...0f0

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Når en mann søker forhold også? Eller tenker du på menn som søker uforpliktende sex? 

ts 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Når en mann søker forhold også? Eller tenker du på menn som søker uforpliktende sex? 

ts 

De må skrive at de søker forhold. Og skrive de riktige tingene for å få match. 

• Nyttig 2
Skrevet

Uten å være noen racer på Tinder eller chat, så høres det litt som en helgarderende klisje. Hadde det ikke vært bedre hvis de skrev hva de var nysgjerrige på eller hva som gjorde dem nysgjerrige?

"Hva vil du vite?" tror jeg at jeg ville svart.

• Liker 2
Skrevet

Dere damer skal nå overtenke og overanalysere alt mulig. Vi menn er som regel ganske enkle. Når vi sier noe, så mener vi det, og damene må ikke vrenge, vri og tolke det vi sier, for da kommer dere til å tro at vi mener noe helt annet enn det vi gjør.

Han er nysgjerrig på deg, i betydningen at han vil bli bedre kjent med deg. Så enkelt, og tydeligvis så vanskelig.... 🙂 

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...