ops2 Skrevet 2. august 2023 #1 Del Skrevet 2. august 2023 Jeg er lei av å trekke støvsugeren opp og ned trappa. ☹️Jeg vil ha en støvsuger nede i stua. Jeg skal ha en sånn støvsuger som har et skaft så man kan støvsuge gulvet, ikke bare en kort en. Å lese om støvsugere er så forvirrende. Jeg tenkte å slippe unna med en som kostet 2000, kanskje til nød 3000. "Best i test" anbefaler mye dyrere støvsugere. Så leser jeg kundevurderinger under produktene, og det spriker jo vanvittig. Noen er helt fornøyd, andre skriver at den er dårlig. Jeg vil ha en som suger kraftig, og som kan suge på full kraft i 30 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 2. august 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 2. august 2023 Ingen som har en de er fornøyd med? Jeg vil ha en støvsuger før helga, hehe. Jeg gruer meg så til å gå opp og ned trappa igjen, og det blir for dårlig å gå og koste med kost og støvbrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Del Skrevet 2. august 2023 Philips Speedpro Max Aqua. Kjøpte den på tilbud på POWER.no for 4999 kr for en stund tilbake. Følg med på gode tilbud. Anonymkode: 08a2e...b37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 2. august 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 2. august 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Philips Speedpro Max Aqua. Kjøpte den på tilbud på POWER.no for 4999 kr for en stund tilbake. Følg med på gode tilbud. Anonymkode: 08a2e...b37 Den var dyr.... Ingen som har prøvd denne fra Bosch? En kunde som er misfornøyd, 5 som er veldig fornøyde. Bosch Athlet ProAnimal BCH86PET2 støvsuger | Obs.no Noe over 3000 kroner er vel så høyt i pris som jeg vil gå... Jeg har ikke hund eller katt, men jeg likte at det følger med forskjellige munnstykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #5 Del Skrevet 2. august 2023 Jeg har bare hatt et par ulike modeller av Electrolux ergorapido, som ikke har den beste sugekraften, men funket ok til min bruk. Det jeg imidlertid har "lært" av de ulike jeg har hatt er at neste gang vil jeg ha en med lys fremme på munnstykket. Det hadde den første jeg hadde og det var kjempekjekt. Jeg synes også det er mer praktisk med en ladestasjon som jeg setter støvsugeren på istedet for å plugge inn en ledning når den skal lades. For meg blir det mer "ryddig". Men, utover det ser jo den du har linket kjekk ut. Den ligner veldig på den som tanten min har, den er ganske tung å løfte på, men gjør jobben godt. Anonymkode: 3fb57...f73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 2. august 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 2. august 2023 (endret) 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har bare hatt et par ulike modeller av Electrolux ergorapido, som ikke har den beste sugekraften, men funket ok til min bruk. Det jeg imidlertid har "lært" av de ulike jeg har hatt er at neste gang vil jeg ha en med lys fremme på munnstykket. Det hadde den første jeg hadde og det var kjempekjekt. Jeg synes også det er mer praktisk med en ladestasjon som jeg setter støvsugeren på istedet for å plugge inn en ledning når den skal lades. For meg blir det mer "ryddig". Men, utover det ser jo den du har linket kjekk ut. Den ligner veldig på den som tanten min har, den er ganske tung å løfte på, men gjør jobben godt. Anonymkode: 3fb57...f73 Typisk, når jeg har lest og lett, så klarer jeg å finne en støvsuger uten lys foran. (Bosch Athlet ProAnimal) Obs har en annen støvsuger med ekstra utstyr, det sitter i skaftet så man alltid har det med seg. Og denne har lys foran. Men ingen anmeldelser, og det er bare to norske butikker som har den når jeg googler og sjekker Prisjakt. Jeg fant masse positive anmeldelser på en polsk side da... og et par svenske. Bosch BBH3ALL28 2-i-1 støvsuger | Obs.no Endret 2. august 2023 av ops2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå