AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Har fått en del stygge flekker de siste månedene. De er mellom armhulen og bryst. På grunn av alvorlig depresjon og angst har jeg vansker for å komme meg til lege. Hva tror dere det kan være? Fikk de for noen måneder siden, og nå blir det flere. Klør ikke. Virker som tørrflekker. Anonymkode: 94296...c3d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Leverflekker? Men slikt må alltid sjekkes av lege for å utelukke farligere ting som kan behandles hvis oppdaget tidlig. Jeg forstår vansker med å komme seg til lege, men her må du rett og slett bare mentalt forberede deg og bestille time. Anonymkode: 4f662...abb
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Leverflekker? Men slikt må alltid sjekkes av lege for å utelukke farligere ting som kan behandles hvis oppdaget tidlig. Jeg forstår vansker med å komme seg til lege, men her må du rett og slett bare mentalt forberede deg og bestille time. Anonymkode: 4f662...abb Trodde leverflekker var vanligere hos eldre? Jeg er 29… skal manne meg opp til å dra på en time snart, tenkte bare å få noen innspill her først ts Anonymkode: 94296...c3d 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 Motelvibes skrev (29 minutter siden): Vært i syden? Tinea versicolor. Jeg fikk det faktisk rett etter sydentur! Kan ligne veldig, takk for svar ts Anonymkode: 94296...c3d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #7 Skrevet 2. august 2023 Jeg har sånne, men litt lysere/rosa. De kommer og går. Verst om sommer med varme og svette og det som hører til. Men uansett forverring av svette. Er sikkert sopp. Anonymkode: 3d536...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå