AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Hei dere. Vil bare si jeg ble blokkert fra tråden jeg startet av admin. Vet ikke årsak og ikke fått vite grunnen, men da vet dere hvorfor jeg forsvant fra tråden. Jeg ønsker ingen ny debatt her, føler den forrige tråden jeg nå er utestengt fra, er utdebattert. Mvh😊 Anonymkode: ba44d...5b9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Mulig mod. har fryst tråden for oss vanlige brukere mens de rydder ut innleggene som ble rapport en mass i går. Anonymkode: bec13...8d3 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mulig mod. har fryst tråden for oss vanlige brukere mens de rydder ut innleggene som ble rapport en mass i går. Anonymkode: bec13...8d3 Oki. Ser du tråden? Er det bare meg eller er den fjernet fra alle brukerne? Ja, masse rapporteringer og hetsing som ikke er greit, så skjønner at de ønsker å rydde opp litt. Anonymkode: ba44d...5b9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Oki. Ser du tråden? Er det bare meg eller er den fjernet fra alle brukerne? Ja, masse rapporteringer og hetsing som ikke er greit, så skjønner at de ønsker å rydde opp litt. Anonymkode: ba44d...5b9 Nei, den orginale ligger ikke tilgjengelig for øyeblikket. Absolutt forståelse for at det må ryddes i den tråden, ja. Rapporterte selv flere innlegg fra to-tre ulike brukere. Anonymkode: bec13...8d3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, den orginale ligger ikke tilgjengelig for øyeblikket. Absolutt forståelse for at det må ryddes i den tråden, ja. Rapporterte selv flere innlegg fra to-tre ulike brukere. Anonymkode: bec13...8d3 Oki. Bra, da er det ikke bare meg. Følte jeg ikke skrev noe støtende eller krenkende overfor de som ikke liker det. Takk😊 Anonymkode: ba44d...5b9
Christina82 Skrevet 2. august 2023 #7 Skrevet 2. august 2023 Tråden låses, den originale tråden legges ut når den er ferdig moderert. Christina82, mod 1
Anbefalte innlegg