Gå til innhold

Brukte strapon, heftig orgasme på typen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere.

Vil bare si jeg ble blokkert fra tråden jeg startet av admin. Vet ikke årsak og ikke fått vite grunnen, men da vet dere hvorfor jeg forsvant fra tråden.

Jeg ønsker ingen ny debatt her, føler den forrige tråden jeg nå er utestengt fra, er utdebattert.

Mvh😊

Anonymkode: ba44d...5b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mulig mod. har fryst tråden for oss vanlige brukere mens de rydder ut innleggene som ble rapport en mass i går.

Anonymkode: bec13...8d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mulig mod. har fryst tråden for oss vanlige brukere mens de rydder ut innleggene som ble rapport en mass i går.

Oki. Ser du tråden? Er det bare meg eller er den fjernet fra alle brukerne?

Ja, masse rapporteringer og hetsing som ikke er greit, så skjønner at de ønsker å rydde opp litt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Oki. Ser du tråden? Er det bare meg eller er den fjernet fra alle brukerne?

Ja, masse rapporteringer og hetsing som ikke er greit, så skjønner at de ønsker å rydde opp litt.

Nei, den orginale ligger ikke tilgjengelig for øyeblikket. Absolutt forståelse for at det må ryddes i den tråden, ja. Rapporterte selv flere innlegg fra to-tre ulike brukere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, den orginale ligger ikke tilgjengelig for øyeblikket. Absolutt forståelse for at det må ryddes i den tråden, ja. Rapporterte selv flere innlegg fra to-tre ulike brukere.

Oki. Bra, da er det ikke bare meg. Følte jeg ikke skrev noe støtende eller krenkende overfor de som ikke liker det.

Takk😊

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 92a1f...9b0

Skrevet

Tråden låses, den originale tråden legges ut når den er ferdig moderert. 

Christina82, mod

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...