Gå til innhold

Eks som nekter å gi slipp, hvor lang tid gikk det for dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min eks som jeg har vært sammen med i ca 2 år, men 1,5 av disse har bestått i at jeg går, så klarer han å ville seg inn i livet mitt igjen, om igjen og om igjen.

Nå er det endelig slutt, men fremdeles forsøk fra han. 

Jeg er langt fra klar til å starte noe nytt, men min eks er av den ekstreme versjonen av sjalu og kan bli farlig ved en misforståelse.

Hvor lang tid tok det før dere fikk han ut av livet deres? Og hva konkret gjorde dere?

Vi har ikke barn, og er i siste del av 40 årene. Bor ikke sammen, men veldig nære med gangavstand.

Anonymkode: cc783...c95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er vel at du har gitt etter for press og at han derfor vet at du sannsynligvis ta han tilbake. Det skulle være fullt mulig å be han om å innse at det ikke er håp. Noen kan være veldig manipulerende......

Kutt all kontakt, blokker han, avvis han er vel løsninge. Om mulig kan det hjelpe å flytte litt så du ikke møter han på butikken.....

Var du hans første kjæreste kanskje? Kanskje han derfor ikke skjønner at det er flere potensielle kjærester i verden.....

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Feil tråd 

Endret av Menchit
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hans første, vi er godt voksne, men han hadde vært lenge alene.

Jeg forstår at jeg kan blokkere han, jeg må likevel forholde meg til at han bor her da jeg er bare ikke i stand til å flytte pga helse,

Ja, så spørsmålet er vel hvor lang tid før dere som har vært ute for dette ble sterke nok til å stå i mot press

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Min eks som jeg har vært sammen med i ca 2 år, men 1,5 av disse har bestått i at jeg går, så klarer han å ville seg inn i livet mitt igjen, om igjen og om igjen.

Nå er det endelig slutt, men fremdeles forsøk fra han. 

Jeg er langt fra klar til å starte noe nytt, men min eks er av den ekstreme versjonen av sjalu og kan bli farlig ved en misforståelse.

Hvor lang tid tok det før dere fikk han ut av livet deres? Og hva konkret gjorde dere?

Vi har ikke barn, og er i siste del av 40 årene. Bor ikke sammen, men veldig nære med gangavstand.

Få deg sikkerhetslås og alarm. 

Anonymkode: 470d5...f01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...