Gå til innhold

Han kom 4 ganger ila. 1 time, normalt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 19.24):

Tja, mannen min er i midten av 30-årene og kan fortsatt holde på slik. Noen ganger kjører han bare på uten pause og andre ganger må vi ta en pause ved å endre aktivitet (gå fra penetrering til oralsex eller bare ligge å kose og ta på hverandre) så er han igang igjen. På en god dag kan han få mange uten pause. 

Anonymkode: c28a1...9c2

Som sagt, helt normalt i en viss alder, men de fleste opplever nok at dette blir noe mer uvanlig etter noen år og når man blir litt mindre viril i voksen alder🙂.

🙂💙

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det nesten motsatt.. jeg kommer ca etter 3-5 minutter etter forspillet. Må jeg resette meg selv tar det ca 15 minutter til neste utløsning, men får jeg hjelp fra dama tar det bare 10 minutter. Normalt ordner dette seg selv.. for vi knuller jo ikke uavbrutt i 1 time, og det er jo ikke bare pikken min som får oppmerksomhet. Vi bytter på oralen for å få variasjon, så opprettes ereksjonen seg selv. Da kan vi like gjerne kose oss i mange timer, dette er iallefall normalt med mine venninner. Vi tar noen små pauser, tisser og drikker litt vann, ler litt, og prater litt om hva det neste blir som står på ønskelista🤭 Jeg har blitt mere utholdende med årene, for jeg stresser ikke. Og vi blander forspill og sex hele tiden, og det som gjør meg mest utholdende, er at jeg tørker av snoppen med lun fuktig klut for hver utløsning. Det forfrisker og åpner porene i huden.. kaboom så står den som et spett😅 Det er biologisk forklart og et kjempebra tips, til de som sliter med ereksjonen ✔️

Jeg ser det er umulig for en mann 55+ og være utholdende og kan komme mere enn 2 ganger. Det er vrøvl og vås😅

Med litt fortrening eller ha den riktige dama, kan jeg komme 7 ganger av sex som hittil rekord. Og jeg har ikke prøvd å slå den rekorden heller, for da er vi begge godt fornøyd og tilfredstilt. Vi brukte tross alt 3 timer, og ble sulten på en dusj og frokost🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.8.2023 den 4.42):

Mannen min på 46 år klarer det samme. Han blir ikke slapp mellom hver gang, og kan få 10+ orgasmer. Han bruker testosteron pga liten naturlig produksjon. Aldri opplevd andre menn som klarer det. 

Anonymkode: 6a56d...01e

Nei, han kan ikke det. 

Anonymkode: c32b9...a3c

Skrevet

Jeg er sånn, dama sier det det ikke er vanlig, men ikke vet jeg, vet ikke hvordan andre menn er i senga 

Skrevet
On 8/12/2023 at 12:09 AM, Mannen 40 said:

Helt normalt hvis han er 18-20 år

Jeg er straks 40 og blir fremdeles ikke slapp etter utløsning. Kan bare fortsette.

Anonymkode: 25cf5...162

Skrevet
Mannen 40 skrev (På 21.8.2023 den 19.27):

Som sagt, helt normalt i en viss alder, men de fleste opplever nok at dette blir noe mer uvanlig etter noen år og når man blir litt mindre viril i voksen alder🙂.

🙂💙

Tja, det er vel definisjonsspørsmål hva som regnes som «voksen alder». Noen her skriver at det er normalt i alderen 18-20 år. Mannen min er nærmere 40 enn 30 og kan fortsatt holde på slik. 

Skrevet

Aner ikke.. Jeg er ikke vant til at mannen min klarer å holde ut så lenge som 15-20 min... Og det meste er vel 2 ganger i løpet av 1 time. Etter det blir det så ømt at det er vondt sier han.

Anonymkode: e7e93...3c7

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 19.40):

Tja, det er vel definisjonsspørsmål hva som regnes som «voksen alder». Noen her skriver at det er normalt i alderen 18-20 år. Mannen min er nærmere 40 enn 30 og kan fortsatt holde på slik. 

Gratulerer, du har fått deg en enhjørning😂🥳. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...