Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sommer jobb. Nå har jeg pådratt meg brudd. Kan jeg få betalt for de vaktene jeg er satt opp? 

Anonymkode: 15f50...934

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg bruke egenmelding forresten? 

AnonymBruker
Skrevet

Ble forresten ansatt 15/6 på en midlertidig stilling . 70% frem til august hvis det har noe å si for om jeg kan ha egenmelding! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ble forresten ansatt 15/6 på en midlertidig stilling . 70% frem til august hvis det har noe å si for om jeg kan ha egenmelding! 

Du får vel uansett sykemelding hvis bruddet gjør at du ikke kan jobbe

Anonymkode: 266e1...003

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med brudd er det da veldig enkelt å få sykemelding. Det bør du da ha. Et brudd tar lang tid og du kan ikke bruke egenmelding i flere uker…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har noen dager igjen. Vil helst ikke sykemeldes. 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan  ikke ta egenmelding, da må du ha jobbet i 8 uker. Du kan få sykemelding, men hvorvidt du får sykepenger avhenger av hva du har tjent.

Anonymkode: 1e638...163

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet der ca 20/5 men var kun ringevikar. Fra 15/6 var jeg midlertidig stilling. 

har ikke lyst å sykmelde meg. Vil ikke låse den døren. Men kunne tenkt meg egenmelding noen dager. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye jeg har tjent siste lønnsslippen? 

AnonymBruker
Skrevet

Kunne tenkt meg noen dagers egenmelding? Tror du at du lukker døren mindre med egenmelding? Spørsmålet er jo om du kan gjennomføre jobben med bruddet?

Anonymkode: 266e1...003

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har noen dager igjen. Vil helst ikke sykemeldes. 

Om du ikke vil sykemeldes, kan du jobbe da? 
Hvis du ikke kan jobbe, hva i all verden har du i mot sykemelding da? 

Anonymkode: 10bc0...bd0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg vet ikke om jeg får sykemelding pga r sykemeldt o ett år fra min opprinnelige jobb. Men kom tilbake våren. Men jeg fikk sommerjobb( jobber på skole) og da vet jeg ikke om jeg kan sykmeldes. Vil helst ikke det for j vil ikke ødelegge min sjanse hos dem. Mulig jeg blir ansatt hos dem og sier opp nin opprinnelige jobb. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg startet der ca 20/5 men var kun ringevikar. Fra 15/6 var jeg midlertidig stilling. 

har ikke lyst å sykmelde meg. Vil ikke låse den døren. Men kunne tenkt meg egenmelding noen dager. 

Hvilken dører mener du at du låser? Her er det noe du har misforstått. Det er ingen ulempe for noen at du sykemelder deg når du ikke kan jobbe..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Fordi jeg vet ikke om jeg får sykemelding pga r sykemeldt o ett år fra min opprinnelige jobb. Men kom tilbake våren. Men jeg fikk sommerjobb( jobber på skole) og da vet jeg ikke om jeg kan sykmeldes. Vil helst ikke det for j vil ikke ødelegge min sjanse hos dem. Mulig jeg blir ansatt hos dem og sier opp nin opprinnelige jobb. 

Du får sykemelding, men ikke nødvendigvis sykepenger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men klarer du å jobbe med bruddet? Det er jo det vesentlige her. 

Anonymkode: c11a0...7b2

AnonymBruker
Skrevet

Kan pushe meg noen dager 

AnonymBruker
Skrevet

Man får penger for de vaktene en skal ta hvis en bruker egenmelding? Hvis selvfølgelig man er innafor å bruke egenmelding! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Kan pushe meg noen dager 

Så hvis du ikke kan jobbe alle dager, og ikke kan ta ut egenmelding, hva er da alternativet? Da står jo bare sykemelding igjen. 

Anonymkode: c11a0...7b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...