Gå til innhold

Har lyst og finne meg en mann fra Thailand

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men er alle så veldig lave? Noen som har sett høye menn derifra? 

Anonymkode: b6299...645

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du med det?

Anonymkode: 043a3...4c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du vil ikke ha en thailandsk mann. De er jo ikke høye. 

Anonymkode: ac545...881

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hva skal du med det?

De virker veldig vennlige. Sikkert veldig gode menn som gjør alt for familien sin. 

• Liker 1
Gjest Drakensson
Skrevet

Gi denne tråden max 6 timer, så skal du se at de fleste kommentarer er subtle rasisme eller diskriminerende

Skrevet

Aner ikke men fetter,n min hentet ei sånn fra Thailand og hun valgte han fremfor en mann av Thailandsk art ekteskapet holdt i 6-7 år så gikk det i oppløsning 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

De virker veldig vennlige. Sikkert veldig gode menn som gjør alt for familien sin. 

Du vet at Thailand ligger blant toppen på verdensbasis når det gjelder partnervold og -mord? 75% av thailandske kvinner opplever partnervold.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre mye alkoholisme og en del dårlige greier når det gjelder Thai menn. Men det avhenger av hvor de kommer fra. Jeg har en mann som er Thai, men født i Norge - ikke noe tull med han. Og ikke alle er lave... lol

Anonymkode: de563...1dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (18 minutter siden):

Aner ikke men fetter,n min hentet ei sånn fra Thailand og hun valgte han fremfor en mann av Thailandsk art ekteskapet holdt i 6-7 år så gikk det i oppløsning 

Nok til at hun kunne bli i Norge med andre ord.

Ekte kjærlighet der altså 🙄

Anonymkode: c55a1...135

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nok til at hun kunne bli i Norge med andre ord.

Ekte kjærlighet der altså 🙄

Det var nok mer eller mindre han som var årsaken til at hun fikk ble behandlet nærmest som en slave som min far sa han drakk mye også åssen det gikk innenfor husets 4 vegger aner jeg ikke kan jo ha vært skuespill også 

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Det var nok mer eller mindre han som var årsaken til at hun fikk ble behandlet nærmest som en slave som min far sa han drakk mye også åssen det gikk innenfor husets 4 vegger aner jeg ikke kan jo ha vært skuespill også 

Påfallende mange blir værende i slike dårlige forhold i 5 år +.

Akkurat lenge nok til å bli værende i Norge.

Flertallet av de som kjøper seg kvinner i Thailand hadde aldri fått det til å fungere med en norsk kvinne, nettopp på grunn av ugrei oppførsel.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Flertallet av de som kjøper seg kvinner i Thailand hadde aldri fått det til å fungere med en norsk kvinne, nettopp på grunn av ugrei oppførsel.

Ja mange blir dessverre det hørte rykter om at hun var utro også ikke så rart mht sånn han var fløy på meg flere ganger også og hun var livredd da ja jeg tror du har rett der 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

At endel Thai kvinner blir værende med dårlige norske menn, kan skylles at Thai menn er enda værre generelt, så da blir 6-7år en god investering for å kunne bli i Norge. De har nok kultur for å tåle for mye. 

Nå skal det også sies at å være forutinntatt og tro at alle Thai kvinner behandles dårlig av Thai og Norske menn. 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Hun mener at også de som rakker ned på menn som har thaikoner heller ikke gjør det noe lettere.

– De omtales i kommentarfeltene som tapere. At de ikke har sjans på norske kvinner, og derfor skaffer seg thaikoner. Det i seg selv er veldig rasistisk. Som om thailandske kvinner er dårligere eller mindre verdt enn norske hvite kvinner.
...
– Pappa er ikke en gammel gris som måtte skaffe seg en thaidame. Thaidamer er heller ikke så underdanige som folk tror, sier Monica.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/BlgWXE/soestre-tar-oppgjoer-med-nordmenns-fordommer-mot-thaikvinner

Anonymkode: 1aff6...7a5

AnonymBruker
Skrevet

Han er kanskje bare halvannen meter høy, går kun i flipflopper og shorts, men kommer til å grisebanke deg uansett.

Og røyker hele tida. Denger løs på dama med den ene sandalen.

Dette er en trolletråd, men veldig morsom uansett.

Anonymkode: 5422d...53b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste du kan håpe på er at han dør når han kjører moped. Nekter familien å ha bil. Alle skal  sitte på mopeden.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Han er kanskje bare halvannen meter høy, går kun i flipflopper og shorts, men kommer til å grisebanke deg uansett.

Og røyker hele tida. Denger løs på dama med den ene sandalen.

Dette er en trolletråd, men veldig morsom uansett.

Hahahaha… LOL

Anonymkode: 09801...e73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...