Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe oss tørketrommel, men vil helst ikke bruke en formue på den. Noen som har en rimelig en de er fornøyd med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp på obs...

Bra service hvis de går i styker. Rimelige. og levering på døra gratis :)

Skrevet

Kjøpte en til ca. 1600,- jeg, og er fornøyd. Har to temperaturinstillinger. Ikke noe fancy mikkmakk som jeg aldri hadde brukt uansett.

Hadde en helt lik før denne (men annet merke da), den varte i ti år. Ingen problemer før den helt plutselig røk. Men da hadde den vart i ti år da...

Ellers tror jeg ikke merkene har så mye å si. Mange merker har de samme produsentene uansett.

Skrevet

Skal du ha en kondenstørketrommel eller ikke?

Kondenstørketromler er en del dyrere enn den andre typen, men det er ikke alltid man kan velge hva man vil ha.

Skrevet

:klø:

hva er forskjellen?

har aldri hatt eller brukt tørketrommel jeg...

Skrevet

En kondenstørketrommel trenger ikke hull i veggen for å slippe ut den varme luften, men har en beholder som du kan tømme for vann i stedet.

Den jeg snakket om er av den typen som må ha hull i veggen for luftuttak.

Skrevet

Kondenstørketrommel trenger ikke utlufting og kan derfor stå i et "tett" rom uten yttervegg/rør ut

Skrevet

Da er det vel greiest med kondens tenker jeg, aner ikke om det er hull i veggen der den skal stå :overrasket:

Skrevet

Vi skal kjøpe kondenstrommel selv om vi har to yttervegger i vaskerommet.

Skrevet

Er enig i at kondenstørketrommel er best om man ikke har ferdig uttak til luft ut som man kan bruke. Her hvor jeg bor var dette allerede klart når jeg flyttet inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...