AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Del Skrevet 1. august 2023 Noen som har prøvd disse? Veganske og miljøvennlige, kan kjøpe refill når den er tom. Tilbud på Vita nå Anonymkode: 54d43...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Del Skrevet 1. august 2023 Akkurat kjøpt en, elsker lukten. Tror den fungerer greit, har dårlig erfaring med deodoranter uten aluminum fra tidligere. Begynte å klø litt under armene for en stund siden, tror det kom da jeg kjøpte en rollon fra Biotherm. Spent på om det går over nå når jeg bruker Wild. Anonymkode: c7bc8...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Del Skrevet 6. august 2023 Den gjorde absolutt ingenting for meg (stoppet ikke svetting), så jeg gikk over til deodorant fra klar dag, som også har refill. Anonymkode: e528d...1d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. august 2023 #4 Del Skrevet 6. august 2023 Etter å ha prøvd krystalldeo for nokre år sidan har eg mista heilt trua på såkalla naturlege deodorantar. Leve Sterilan, hipp hipp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå