AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Jeg har hatt en interessent på noen av annonsene mine, hvor vedkommende ville prute om pris. Jeg var med på notene, og syns det er fint å tilby lavere pris når noen kjøper flere ting. Etterhvert ble det mye frem og tilbake, og vedkommende vil droppe noen ting, men beholde «salgsprisen». Nå føler jeg, at jeg vil ikke selge til denne personen lenger. Vedkommende maser når jeg har hatt en veldig travel kveld og ikke svart på noen timer. Det er ikke noe konkret jeg kan si, at noe er galt, kanskje de fleste ville vært glade for å selge - men bare en dårlig magefølelse. Hvordan avviser dere kjøpere? På en høflig måte? «Jeg velger å ikke selge nå». Anonymkode: 2520f...638
newman01 Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Bare si: alt til rabattert pris eller fastsatt individuell pris om man kjøper delvis. Ikke verre enn det 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 newman01 skrev (1 time siden): Bare si: alt til rabattert pris eller fastsatt individuell pris om man kjøper delvis. Ikke verre enn det Ja, men nå vil jeg bare helst ikke at vedkommende skal handle i det hele tatt. Det enkleste er å si «Du må betale x og y», men jeg vil droppe vedkommende. Anonymkode: 2520f...638
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Da jeg hadde en tilsvarende opplevelse løy jeg og sa at jeg dessverre hadde oppdaget en skade på produktet og derfor ikke ville selge likevel. Men jeg synes ditt svar er like bra, man behøver jo ikke å gi noen forklaring egentlig. Anonymkode: 3ada0...817 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 "rabatten gjelder pakkepris. Ellers så gjelder summen som er satt i annonsen" Anonymkode: 6e547...3f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå