Gå til innhold

Andre sine meninger om slikt forhold er logisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

Jeg er fortsatt i et forhold som hår vart syv år med en Tyrkisk mann. Vi ble enige om at vi ikke skulle ligge med hverandre fordi han foretrakk Tyrkiske kvinner og at jeg kunne også gjøre det samme, men etter en stund med massivt ligg her og der før jeg det ikke er riktig at jeg skal liksom være utro? selvom det var greit for han. Føler bare at ting ikke stemmer at vi er sammen heltiden og aldri har ligget sammen og det med å ikke ligge med kjæresten sin er noe svært merkelig i min ordbok samtidig som jeg føler meg litt for løs når jeg ligger vilt.

Nå vurderer jeg virkelig å gjøre de slutt dersom dette ikke endrer seg. Det hele føles bare helt feil eller hva? meninger er dere snille

Anonymkode: 28be3...c4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes du burde holde deg til avtalen eller gjøre det slutt, men du visste hva du gikk inn i. Mannen er tyrkisk og foretrekker tyrkiske damer, det er han fulle rett. Respekter menn, respekter utenlandske og ikke minst, ikke være så egoist

Anonymkode: 7ebaa...eaf

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Synes du burde holde deg til avtalen eller gjøre det slutt, men du visste hva du gikk inn i. Mannen er tyrkisk og foretrekker tyrkiske damer, det er han fulle rett. Respekter menn, respekter utenlandske og ikke minst, ikke være så egoist

Hvorfor ble han sammen med henne da? hvorfor bli sammen og bare ikke ha sex? merkelig

Anonymkode: d00da...a05

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Denne mannen burde nok starte med å respektere seg selv. Hvem mann med selvrespekt går inn i en avtale som tilsier at sin kjæreste skulle være intim med andre menn?

Anonymkode: 3e7e2...56a

AnonymBruker
Skrevet

Han er tyrkisk og selvsagt foretrekker han tyrkiske damer. Har han ikke lov til det?

Anonymkode: 3f560...194

AnonymBruker
Skrevet

Lol. Nekte en tyrkisk mann fra tyrkiske damer? svært merkelig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lol. Nekte en tyrkisk mann fra tyrkiske damer? svært merkelig.

La han gå. Han kommer nok til å gifte seg med ei tyrkisk kvinne ti år yngre enn deg

AnonymBruker
Skrevet

Han bruker deg til opphold, altså?

Anonymkode: c8c02...f59

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du burde gjøre det slutt ja. Det er ikke riktig at du ikke skal få muligheten til å ha sex med mannen du er sammen med. Hvorfor gikk du inn i et slikt avtale til å begynne med. Dette er noe jeg personlig aldri hadde godt med på. Er det fordi det hørtes fristende ut?

Leser også at noen skriver at siden han er Tyrkisk så kan han naturlig nok være utro med Tyrkiske damer. Javel, da skulle han aldri ha blitt sammen med TS. TS! denne mannen er virkelig toxic og hele opplegget oser av et stort rødt flag

Anonymkode: ef858...a70

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hei 

Jeg er fortsatt i et forhold som hår vart syv år med en Tyrkisk mann. Vi ble enige om at vi ikke skulle ligge med hverandre fordi han foretrakk Tyrkiske kvinner og at jeg kunne også gjøre det samme, men etter en stund med massivt ligg her og der før jeg det ikke er riktig at jeg skal liksom være utro? selvom det var greit for han. Føler bare at ting ikke stemmer at vi er sammen heltiden og aldri har ligget sammen og det med å ikke ligge med kjæresten sin er noe svært merkelig i min ordbok samtidig som jeg føler meg litt for løs når jeg ligger vilt.

Nå vurderer jeg virkelig å gjøre de slutt dersom dette ikke endrer seg. Det hele føles bare helt feil eller hva? meninger er dere snille

Hva gjør dere som kjærester?

Anonymkode: 2dca5...0ec

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dere sammen? Seriøst spørsmål. For jeg skjønner ikke helt forholdet deres....

Anonymkode: 828ab...641

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Han bruker deg til opphold, altså?

Anonymkode: c8c02...f59

Samme tenkte jeg. 

Anonymkode: f51b2...7bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei 

Det er merkelig og absurd. Sammen men skal bare ligge med andre folk og ikke hverandre? 

Anonymkode: 6e081...1c8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er merkelig og absurd. Sammen men skal bare ligge med andre folk og ikke hverandre? 

Anonymkode: 6e081...1c8

Da er man ikke kjærster.

Anonymkode: 2ef53...d3c

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere har avtalt å ha et åpent forhold, så er det ikke utroskap å ligge med andre.

Men hvorfor er han ikke sammenligne med en tyrkisk kvinne hvis det er det han foretrekker? Hva bruker han deg til?

Anonymkode: 9da98...f13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...