Gå til innhold

Tør ikke å ha sex fordi jeg har blitt vid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fødet for 8 år siden. Og har merket etter det at sexen ikke er den samme. Kjenner nesten ingenting. Det gikk jo greit med barnefar. Men etter at jeg ble singel for noen år siden kvier jeg meg for å ligge med menn. 
Har nå blitt kjent med en fyr som jeg liker veldig godt og han er veldig keen på sex, og det er jo jeg å MEN, jeg tørr ikke. 
Når det er sagt så må jeg bare si at jeg aldri har vært noe sjenert i senga. Jeg klarer alltid å slippe meg løs og å være meg selv og å nyte det. Men dette med at jeg har blitt vid plager meg veldig fordi det går ikke på utseendet men funksjonen. Altså jeg vet jo at jeg ikke kjenner noe, men tenker da at mannen heller ikke kjenner noe. De jeg har hatt sex med tidligere har ikke sagt noe. Men, oppegående folk kommenterer vel ikke sånt uansett 😅 

Er det flere som har dette problemet ? Hva gjør jeg ? 
Skal jeg bare ha sex med han også spørre han litt sånn forsiktig etterhvert om han synes jeg er vid ? 😂😂 haha altså ikke under akten selvfølgelig 😅

Tar gjerne imot tips fra både menn og kvinner her

Anonymkode: 82093...8a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du bekymret for å være vid (les: slapp bekkenbunn) bør du trene bekkenbunnsmuskulaturen. Musklene er det eneste som avgjør om man er "vid" eller ikke. Hvordan kjennes det ut når du putter inn to fingre og strammer? Trent bekkenbunn øker også blodgjennomstrømningen slik at du kanskje føler mer. Gjerne bruk musklene aktivt under sex for økt følsomhet også.

Når det er sagt, så kan det hende du har fått nerveskader som gjør at du har mistet noe av følelsen i skjeden. Det trenger altså ikke å ha noe med hvorvidt du er "vid" eller ikke. 

Anonymkode: 63ba0...a0f

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Om det skulle være tilfelle, så tror jeg ikke han merker forskjell. Han kommer nok uansett og er happy, liker deg for den dj er osv. Om du ikke kommer, så er jo det et annet problem.

Hilsen
Mann

Anonymkode: 72b6d...6ed

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er du bekymret for å være vid (les: slapp bekkenbunn) bør du trene bekkenbunnsmuskulaturen. Musklene er det eneste som avgjør om man er "vid" eller ikke. Hvordan kjennes det ut når du putter inn to fingre og strammer? Trent bekkenbunn øker også blodgjennomstrømningen slik at du kanskje føler mer. Gjerne bruk musklene aktivt under sex for økt følsomhet også.

Når det er sagt, så kan det hende du har fått nerveskader som gjør at du har mistet noe av følelsen i skjeden. Det trenger altså ikke å ha noe med hvorvidt du er "vid" eller ikke. 

Anonymkode: 63ba0...a0f

Jeg ga deg en pokal for denne, for det er så nyttig skrevet✔️

Jeg vil bare tilføye en ting til deg TS.. om du er vid eller trang? Du er like fantastisk deilig som alle andre kvinner, forklaringen på det er at jeg har normalt utstyr. Og jeg har aldri truffet noen som verken var for trang eller vid, og det er ikke penis i bevegelse alene som gjør at alt er deilig.

• Jeg får orgasme fordi vi kysser og koser oss samtidig..
  • Jeg får orgasme fordi hun puster tungt eller stønner..
  • Jeg får orgasme bare at hun stryker meg på ryggen..
  • Jeg kan også få orgasme i PIV uten bevegelse, bare av å kjenne på den glovarme skjeden i det våte element. Men da med ett av de tre punktene over..
  • Jeg kan også bli rørt av å se at hun nyte sexen, da gir det meg en emosjonell orgasme..

Så om du føler deg "vid".. utnytt mannens svakheter som gjør deg deilig.. Sim sala bim.. så smiler du fra øre til øre🤞💙

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Slapp helt av tS, det går bra, du kan jo uansett bruke muskelene i underlivet til å gripe om penis. Vi bryr oss ikke uansett. Merker hvis det er tørt, thats it. Ha sex og kos deg. Hilsen mann 36

Anonymkode: 43092...a0c

• Liker 4
Skrevet

Det tok noen år før det gikk opp for meg at jeg bekymret meg for ting som han overhodet ikke tenkte på under sex. Jeg tror vi skal bekymre oss mindre for kroppen og fokusere på å nyte sammen. 

PS: For at jeg skal kjenne noe under sex (både før og etter fødsel), må jeg spenne musklene i bekkenbunnen. Jeg er også mye mer følsom ved inngangen enn lengre inn. Og så liker jeg kyssing, kjærtegn og slikt. 💜

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og synes ikke trang er attraktivt. Det kan være ubehagelig, og jeg kommer for fort. At hun åpner seg for meg, slipper meg inn, i det våte og varme, og lar meg komme der inne, er min attraksjon. Det intime og visuelle er det fine. For meg er samleie følelser, ikke friksjon.

Anonymkode: 33e8d...4d7

• Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har samme problemet som deg, TS. Har ikke hatt sex på to år. Savner det veldig, og pleier å tenke på hvor godt det hadde vært å få en deilig orgasme sammen med en mann igjen, men så kommer jeg på hvor vid jeg er og hvorfor jeg ikke gjør sånt mer. 

Jeg er i tillegg 161 cm og 50 kg, og i hodet mitt passer det overhodet ikke sammen med en vid vagina. Vet at det ikke trenger ha noen sammenheng, men sånn tenker jeg. 

Håper du finner ut av det. ❤️

Anonymkode: 457ed...5d3

AnonymBruker
Skrevet

Du kan gå og få sydd den litt trangere. Hør med fastlegen din.

Anonymkode: 4fb4d...38e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Altså, HALLO! 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde samme problemet MEN jeg hadde en ødelagt muskel som gjorde at jeg aldri klarte å trene opp bekkenet mitt igjen. Fikk innvilget operasjon som gjorde at de strammet alt sammen, + at jeg kan knipe ordentlig men jeg er ikke DRIT stram likevel. Hørte aldri jeg var vid før operasjonen heller. Helt normal vil jeg si. Opplever at menn får sterkere orgasmer med meg siden jeg ikke er såå trang. Tror du kanskje overtenker det. 

Anonymkode: ceadc...bdb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Har ikke mamma sagt at du ikke får lov til å gå inn på voksen-forum???

Anonymkode: ab850...aab

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg hadde samme problemet MEN jeg hadde en ødelagt muskel som gjorde at jeg aldri klarte å trene opp bekkenet mitt igjen. Fikk innvilget operasjon som gjorde at de strammet alt sammen, + at jeg kan knipe ordentlig men jeg er ikke DRIT stram likevel. Hørte aldri jeg var vid før operasjonen heller. Helt normal vil jeg si. Opplever at menn får sterkere orgasmer med meg siden jeg ikke er såå trang. Tror du kanskje overtenker det. 

En fin innbilning det, men tror ikke det holder mål. Jo slappere vagina, jo mer intens orgasme? Ehhh, nei

Anonymkode: fa337...9d6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sleng inn en dildo i samme slengen, da blir det trangt :) Eventuelt fingre. 

Her har vi sex på et avslappet nivå og bruker leketøy/hjelpemidler med den største selvfølgelighet og glede. 

Har man funnet drømmepartneren, løs problemer, snakk om alt og gjør det beste ut av alt. 

Tror forresten ikke at du er så vid som du vil ha det til ;)  Selvtillit, åpenhet og latter er en fantastisk til å bruke i sexlivet! 

Anonymkode: 48988...fa6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

En fin innbilning det, men tror ikke det holder mål. Jo slappere vagina, jo mer intens orgasme? Ehhh, nei

Du er en dame eller? Trenger ikke ha slapp vagina fordi det ikke er mega trang😂fins en mellomting og jo spør mannfolk. Trang kommer for fort kan være ubehagelig, normal gir sterkere orgasmer fordi man kan holde på lenger. Ingen innbilning her, er der og opplever det. Mannfolk kommer tilbake for den her titt og ofte 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ehhhh jo

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg fødet for 8 år siden. Og har merket etter det at sexen ikke er den samme. Kjenner nesten ingenting. Det gikk jo greit med barnefar. Men etter at jeg ble singel for noen år siden kvier jeg meg for å ligge med menn. 
Har nå blitt kjent med en fyr som jeg liker veldig godt og han er veldig keen på sex, og det er jo jeg å MEN, jeg tørr ikke. 
Når det er sagt så må jeg bare si at jeg aldri har vært noe sjenert i senga. Jeg klarer alltid å slippe meg løs og å være meg selv og å nyte det. Men dette med at jeg har blitt vid plager meg veldig fordi det går ikke på utseendet men funksjonen. Altså jeg vet jo at jeg ikke kjenner noe, men tenker da at mannen heller ikke kjenner noe. De jeg har hatt sex med tidligere har ikke sagt noe. Men, oppegående folk kommenterer vel ikke sånt uansett 😅 

Skal jeg bare ha sex med han også spørre han litt sånn forsiktig etterhvert om han synes jeg er vid ? 😂😂 haha altså ikke under akten selvfølgelig 😅

Hmm… aldri opplevd at noen kvinne er for vid tvert i mot syntes jeg det er best når det ikke presser på pikken. Best er det når det er søk vått og det kan roteres rund som en hjulvisp inni der 😮‍💨. Så mitt råd er ikke tenke på det, det er super digg uansett.

Tenker du bør ha sex med han, ikke tenke på hva han kjenner, men jobb med deg selv. Finn ut av hvilke områder som må stimuleres hos deg, om det er klitoris og/eller vaginalt. Om du ikke kjenner noen ting så tenker jeg det først og fremst er noe med teknikken, så det er helt sikker noe dere kan jobbe med om det skulle bli et problemet. Kan jo hende du kommer som et uværet om kjemien er riktig, kan jo ikke vite før en har prøvd. 🤷‍♂️

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er helt sikker på at du bekymrer deg uten grunn. Men hvis du ikke klarer å legge det vekk - hvorfor ikke snakke med han om det. Si at du har så lyst å ha sex med ham, men har en bekymring som du vil lufte. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Begynne å trimme opp bekken da vet du. Kjøp vaginakuler på nett å bruk dem noen minutter hver dag, gående, ikke mens du ligger. Klare du ikke å dele en banan er du altfor vid. 

Anonymkode: 4792c...85e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, og er ærlig nok til å innrømme at det er stor forskjell i seksuell nytelse mellom å sex med en kvinne som er trang/normal og en som er vid. Selv for meg ,som er vesentlig over gjennomsnittet både mht tykkelse og lengde, merkes det dessverre veldig godt. Det er forøvrig en illusjon at en vagina som gradvis er blitt slappere/videre pga fødsler og naturlig aldring kan «trenes opp» til å bli som før. Ingen, verken kvinner eller menn, er tjent med at vi holder liv i slike myter.

Anonymkode: 436a4...e97

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...