AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Jeg har ikke kjøkken, og vurderer å kjøpe en sånn liten kokeplate. Men blir det ikke mye steke-os av det? Hos meg går brannalarmen veldig kjapt, så aldri i verden om jeg kan steke noe her. Det er derfor jeg skal ha nytt kjøkken, så jeg kan få en mer effektiv ventilator. Evt må jeg ta den ut på verandaen da, og da blir naboene sure... Noen som har erfaring med sånne små kokeplater? Anonymkode: 4715d...f52
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Den første tiden stinket den brent plast, og det var visstnok helt normalt ifølge bruksanvisningen. Den stinket ikke så rent lite heller, hadde jeg visst det var så ille skulle jeg stått utendørs med den. Stekeos blir det uansett. Anonymkode: 8d7d2...dc1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Stekeosen er ikke kraftigere med en hybelkomfyr kontra en vanlig komfyr….. Stekeosen kommer jo an på om du har vifte eller luftemuligheter. Anonymkode: 24756...d40 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Stekeosen er ikke kraftigere med en hybelkomfyr kontra en vanlig komfyr….. Stekeosen kommer jo an på om du har vifte eller luftemuligheter. Anonymkode: 24756...d40 Jeg skjønner jo at det er forskjell på om jeg steker kjøttdeig eller koker ris liksom. Men har kun balkongdør som jeg kan åpne, og nabo fra helvete som klager på alt så kanskje ikke så lurt likevel da. Har et raclette-jern i kjelleren, mulig det går bedre, om jeg tar igjen døra f.eks. Er bare så hassle med den brannalaramen. Anonymkode: 4715d...f52
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner jo at det er forskjell på om jeg steker kjøttdeig eller koker ris liksom. Men har kun balkongdør som jeg kan åpne, og nabo fra helvete som klager på alt så kanskje ikke så lurt likevel da. Har et raclette-jern i kjelleren, mulig det går bedre, om jeg tar igjen døra f.eks. Er bare så hassle med den brannalaramen. Anonymkode: 4715d...f52 Famous last words ... 😂 Nei, raclette oser ikke mindre. Anonymkode: 710e0...3ad
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 Airfryer og micro👌Jeg skal ha en pendlerhybel med hybelkjøkken uten vifte🤢og tenker dette. Anonymkode: 32f99...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå