Gå til innhold

Hva slags stil og utseende foretrekker du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Fyldige lepper og striglet hår. Mye sminke. Tidsriktige klær og vesker. Solbrun hud. Typisk influenser utseende.

2. Naturlig utseende, lite sminke. Hår som er lufttørket. Ingen fillere eller restylane. Klær og vesker som er kjøpt på ulike reiser, gjerne på markeder. 

Hva foretrekker du?

Anonymkode: ceb44...7c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av de

Anonymkode: 55890...7ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av de. Håper jeg ser ut som nr 2

Anonymkode: ef6a2...924

Skrevet

Ingen av dem. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ingen av de

Anonymkode: 55890...7ff

Dere som har svart ingen av de; hva slags stil og utseende foretrekker DU?

AnonymBruker
Skrevet

Nummer to, men jeg er ikke særlig begeistret for klær og vesker kjøpt på markeder.

Da ser jeg for meg klær og vesker med masse ulike farger på, litt sånn formingslærer. Jeg liker sterke farger, men bare én sterk farge per plagg :ler:

Anonymkode: a3f4a...927

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

1. Fyldige lepper og striglet hår. Mye sminke. Tidsriktige klær og vesker. Solbrun hud. Typisk influenser utseende.

2. Naturlig utseende, lite sminke. Hår som er lufttørket. Ingen fillere eller restylane. Klær og vesker som er kjøpt på ulike reiser, gjerne på markeder. 

Hva foretrekker du?

1.

Anonymkode: ec4ac...2fa

AnonymBruker
Skrevet

Nr 2 hvis jeg må velge, men selv foretrekker jeg lett sminke og litt mer klassisk stil.

Anonymkode: 29759...50a

• Liker 1
Skrevet

Foretrekker en mellomting. Liker sminke og klær, men bryr meg ikke om det er tidsriktig. Liker å være brun. Føner håret, men styler det sjelden mye mer enn det. Har ingen fillere eller restylane i ansiktet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

2, hvis jeg må velge. 

Anonymkode: 95da9...289

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Hva foretrekker du?

Jeg foretrekker stil nr 2 hvis jeg må velge, men sliter litt med den "klær kjøpt på markeder", den høres litt sånn hippie ut. Jeg ville nok foretrukket klassiske klær av god kvalitet, fremfor noe tilfeldig sammenraskede filler i rare fargekombinasjoner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...