Gå til innhold

Kan andre se oss???????????

kat

Anbefalte innlegg

Tenner litt på å ha sex på "spennende" plasser hvor det er en liten mulighet for å bli sett. (eks. uten å stenge gardinene på hotell, impulsiv sex i en mørk bakgård etter en bytur osv)

Er jeg medlem av en liten eller stor del av norges befolkning når jeg tenker på dette???

Har prøvd dette 1-2 ganger syns dette var topp

Meninger????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

-gjest- hvorfor lo du slik? dette er da et diskusjonsforum hvor alle kan komme med sine meninger og spm?

til deg som spurte, jo jeg er av samme art! synes dette er kjempe spennende og mer pirrende.. det fordi sjansen er jo større for at noen vil komme til å se det! men pytt pytt.. det er jo det som gjør det spenennde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X'm min og jeg var helt rå på sex- hvor som helst og når som helst. Må si jeg savner det der. Det kan gjøre selv det kjedeligste sted veeeldig spennende :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pulverheksa

Enig med du. Syns det er spennende.

Har flere erfaringer med min nåværende, og vi har ikke tenkt å gi oss. Kommer nok ikke til å gjøre det på den "blå steinen" :sjarmor: (kjent møteplass midt i Bergen sentrum)men kanskje ikke så langt i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Sex På Den blå stein? Det ville nok vært litt av et skue... Men det er jo mange smågater i denne byen....

(nei, selv har jeg aldri tenkt på det. Sex i skogen, godt bortgjemt, fordi UTE virker spennende, men byen frister ikke meg. Dette har jeg da enda ikke nevnt for min samboer... hadde halvveise planer med min eks om dette i fjor sommer, men jeg dumpa ham i mai...Utesex er sommersex.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sugde faktisk X'n min på den blå steinen for en stund sia, men tror kanskje det er litt for mange folk der for å pule...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Sugde faktisk X'n min på den blå steinen for en stund sia' date=' men tror kanskje det er litt for mange folk der for å pule...[/quote']

...og dette er vel sånn cirka det mest harry man kan gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...