Gå til innhold

Kjenner dere noen sånne: Damer som bruker veldig mye fuktighetskrem, og er blanke i huden hele dagen..?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en slik bekjent. Ser nesten ut som huden er våt til enhver tid, da den er fuktig hele tiden. Hvor vanlig er dette, og hva tenker egebtlig disse damene på?

Anonymkode: 20f91...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, men kjenner flere som tror det er bra for huden. At liksom huden blir bedre, noe den selvsagt ikke blir uten videre. 

Anonymkode: 7aabd...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir blank i huden av solkrem, og uansett hvor mye pudder jeg bruker, så blir jeg fortsatt blank i ansiktet.

Anonymkode: a02ec...eae

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sikker på at vedkommende ikke bare har fet hud?

Anonymkode: e0966...001

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun er vel flink til å bruke solkrem, da kanskje?

Anonymkode: 9066c...8bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Botox?

Anonymkode: 2cb43...aa0

Huden ser da ikke fuktig ut av botox?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjenner ei, men jeg tror ikke fuktighetskrem er problemet. Jeg tror det er fet hud. 

Anonymkode: 8e7e7...a46

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er sikkert en av dem 😅 Har kombinasjonshud/fet t-sone, og bruker solkrem som man blir blank av. Bruker setting-pudder, men effekten forsvinner fort. Trøster meg med at en fet og fuktet hud får mindre rynker 🙃 

Anonymkode: 66e8a...2a6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har en slik bekjent. Ser nesten ut som huden er våt til enhver tid, da den er fuktig hele tiden. Hvor vanlig er dette, og hva tenker egebtlig disse damene på?

Anonymkode: 20f91...1db

Kanskje hun har brukt bjørnefett...  ? En gammel jeger sa det var bra saker. 

Anonymkode: d4261...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er blank i huden hele dagen. Ser svett ut, selv ti minutter etter at jeg har pudret hele ansiktet. Er i midten av førtiårene og nærmest rynkefri, så fet hud har sine positive sider også.

Hva disse damene tenker på? Vi tenker vel på at vi har det utseendet vi har fått utdelt og har sluttet å bry oss om dømmende små forståsegpåere ;)

Anonymkode: f0748...390

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir blank i pannen ila dagen og går rundt med pudder i veska for å matte ned iblant. Merker det særlig på kontoret, om det er noe med aircondition der som gjør det, at jeg blir fortere fet i huden. 

Det har null og niks med fuktighetskrem å gjøre, jeg er jo på mitt aller minst blanke hele dagen kort tid etter jeg har påført fuktighetskremen og den har trukket inn. Jeg blir blank i pannen fordi jeg har kombinasjonshud, fet i t-sonen. Tar meg nok litt for mye i ansikt/hår også ila dagen.

Det er altså ikke fuktigheten i huden som skinner, det er olje/fett. Det kan jo være i en dårlig hudkrem også da forsåvidt, eller i solkrem, sminke. Men nok ofte kombinert med fet hud.

Det er jo in å ha "dewy" hud nå om dagen da, ungdommen er ganske blanke i trynet. Jeg har mange produkter for den gløden der selv, men holder det mest til kinnbein og sånt, og unna t-sonen.

Anonymkode: 65b38...920

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har du hørt om fet hud, TS? Morsomt hvis du hele livet har gått rundt og trodd at det er fordi de smører tykt på med fuktighetskrem 💀💀💀

Anonymkode: 7ee3b...61d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...