AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Jeg har kjøpt tannbleking hos tannlegen som jeg skulle teste i kveld, men har klart å miste «bruksanvisningen» 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ skal jeg bare skylle munnen med vann når behandlingen er ferdig, eller skal tennene pusses? Noen som vet? Anonymkode: 6543e...d77
tirben Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Med den jeg hadde, skulle jeg sove med. Hadde skinner, og blekemiddelet skulle fordeles på skinnen og så ta på skinnen etter tannpuss på kvelden når jeg la meg. Ikke drikk kaffe eller rødvin de første dagene.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 tirben skrev (5 minutter siden): Med den jeg hadde, skulle jeg sove med. Hadde skinner, og blekemiddelet skulle fordeles på skinnen og så ta på skinnen etter tannpuss på kvelden når jeg la meg. Ikke drikk kaffe eller rødvin de første dagene. Jeg kunne velge om jeg ville sove med den 😄 husker du hvordan man skal rengjøre skinnene etterpå? Anonymkode: 6543e...d77
tirben Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kunne velge om jeg ville sove med den 😄 husker du hvordan man skal rengjøre skinnene etterpå? Anonymkode: 6543e...d77 Bare skylte med vann etterpå.
jhh Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 tirben skrev (5 minutter siden): Bare skylte med vann etterpå. Tusen hjertelig takk for svar 😄😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå