AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Jeg har opprettet bruker på Tise i dag. Har endel ganske dyre klær jeg vil selge. Men så leser jeg flere steder at flere selgere blir svindlet. F.eks. at kjøperne påstår at klærne er flekkete og stygge, og selger har sendt dem fra seg i perfekt stand. Og andre eksempler. Noen erfarne "Tisere" her som kan gi meg noen gode råd? Anonymkode: 269ab...56b 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Bruk Vipps. Og Helthjem / posten. Da slipper du forholde deg til sånt. Anonymkode: 784cb...47c 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Jeg hadde Tise og solgte mye i løpet av to år, forrige uke slettet jeg brukeren min. Det er dessverre fryktelig mange useriøse kjøpere for tiden. Og heller ikke mye som kan gjøres, bruker du Tise sin betalingsmåte tar det laaang tid å få løst en sak hvor kjøper påstår at klærne er "i ustand", du må dokumentere ALT, ta nøye bilder av plaggene, husk å ha med dato av bildene som bevis. Anbefaler deg heller Finn. Tise er full av drittunger som er ute etter å få ting gratis, dessverre. Anonymkode: 23597...de3 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruk Vipps. Og Helthjem / posten. Da slipper du forholde deg til sånt. Anonymkode: 784cb...47c Bruker du Vipps kan ikke Tise hjelpe deg om du skulle ha blitt svindlet. Da må du ta saken med Vipps, som igjen er veldig treig. Der også er det viktig å ha gode bevis på hvordan klærne var når de ble solgt. Anonymkode: 23597...de3 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bruker du Vipps kan ikke Tise hjelpe deg om du skulle ha blitt svindlet. Da må du ta saken med Vipps, som igjen er veldig treig. Der også er det viktig å ha gode bevis på hvordan klærne var når de ble solgt. Anonymkode: 23597...de3 Man får jo pengene før man sender noe? Hvordan blir man svindlet via Vipps egentlig? Anonymkode: 784cb...47c 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6 Skrevet 1. august 2023 Ikke prøv å kjøpe Gucci eller Dior til 150 kroner, for så klage at det ikke var ekte.. Anonymkode: 28a47...f1d 1
Lykkeligper Skrevet 1. august 2023 #7 Skrevet 1. august 2023 Det er generelt ikke et marked for salg nå. De fleste ønsker å spare penger og skal noe kjøpes, så skal det ikke være noe som er dyrt. Så glem svindel, tenk heller mer på om varene dine i det hele tatt blir solgt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå