AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Skjønner meg ikke på de. De ønsker ikke forhold. Eller sier ta det som det kommer etter 1.date, selvom vi kun har kysset. De har ikke hatt på forhold lenge! Og noen av de har sex med kvinner, dumper de, går videre til neste. Er det ikke barnslig og rart å være slik i en alder av 40? Bedre med en fast partner, enda mere ekkelt om de skal ha sex med nye kvinner hver helg i en alder av 50. Anonymkode: 05cb5...870 6 2
visp Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Man må vel kjenne litt på vannet før man legger på svøm? Det er bedre det enn at de er klare for giftemål etter 1. date? 8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Hva er det som er ekkelt med sex? Anonymkode: 2e670...91b 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 Dette er skada menn. Menn som har traumer fra barndoms av, og som har hatt en kjæreste som er psykisk syk, feks. Eller.. så er de players og skal leve livet nå som de er single. Kansje være litt som Tom Cruise som på kino får massevis av damer. Anonymkode: bb5a7...5b1 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det som er ekkelt med sex? Anonymkode: 2e670...91b Sier ikke det er noe ekkelt. Bare det at de maser om sex blir sure om de ikke får sex av damer, har hørt mange av de som er sånn. Og de hopper videre til neste. Det er noe annet å være sånn når man er 20, men 40 år og skal bli truende og mase til sex høres veldig rart ut. -Ts Anonymkode: 05cb5...870 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sier ikke det er noe ekkelt. Bare det at de maser om sex blir sure om de ikke får sex av damer, har hørt mange av de som er sånn. Og de hopper videre til neste. Det er noe annet å være sånn når man er 20, men 40 år og skal bli truende og mase til sex høres veldig rart ut. -Ts Anonymkode: 05cb5...870 Ja, slike personer er selvsentrerte. Men å kalle dem ekle fordi de har sex..? Anonymkode: 2e670...91b 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Skrevet 1. august 2023 Jeg leste et sted at kvinner vil ha trygghet og ro og fred, tror det stemmer. Disse mennene vil vel jakte, og kjenne at de duger. At de er ettertraktet og at de blir akseptert av så mange kvinner som mulig. Jeg blir kjempesliten av dating. Jeg elsker det stabile, og kjenne at noen elsker meg. Å drømme om framtid sammen og å kjenne at man vil ha hverandre. Å kjenne at nei, jeg kommer ikke til å være alene når jeg er gammel. Å ha folk å ta vare på. Å ha folk rundt meg. Trygghet. Jeg forstår ikke det jaget etter å bli beundret og ettertraktet. Jeg vil bare være ønsket, elsket og elske noen. 🤷♀️ Anonymkode: bb5a7...5b1 9 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #8 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, slike personer er selvsentrerte. Men å kalle dem ekle fordi de har sex..? Anonymkode: 2e670...91b ..med så mange som mulig? Anonymkode: bb5a7...5b1 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #9 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sier ikke det er noe ekkelt. Bare det at de maser om sex blir sure om de ikke får sex av damer, har hørt mange av de som er sånn. Og de hopper videre til neste. Det er noe annet å være sånn når man er 20, men 40 år og skal bli truende og mase til sex høres veldig rart ut. -Ts Anonymkode: 05cb5...870 Midtlivskrise,kansje. Anonymkode: bb5a7...5b1 2 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #10 Skrevet 1. august 2023 Ja, hvis en middeladrende mann i 40-, 50-årene er så sexfiksert som det antydes i HI, er det noe som har gått alvorlig galt i den menneskelige modningsprosessen. Det å foretrekke singeltilværelsen fremfor å ville ha et fast/forpliktende forhold er imidlertid en helt annen ting. For godt voksne menn som allerede har prøvd dette, og som ønsker seg et friere liv, kan det tvertimot være et klokt valg. Anonymkode: 08ee5...d74 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #11 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dette er skada menn. Menn som har traumer fra barndoms av, og som har hatt en kjæreste som er psykisk syk, feks. Eller.. så er de players og skal leve livet nå som de er single. Kansje være litt som Tom Cruise som på kino får massevis av damer. Anonymkode: bb5a7...5b1 Eller at de bare ønsker frihet og selvvalgt glede i livet sitt. Hilsen en slik. Anonymkode: db0f1...2b1 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #12 Skrevet 1. august 2023 Umodne players, de blir som regel ikke voksen. Anonymkode: 46b7f...365 8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #13 Skrevet 1. august 2023 Det kryr av slike menn i Oslo. De har typisk fått barna de skal ha, har dem 50/50 og så har de masse ledig tid til dating den andre uken. Det skjer jo at de slår seg ned, men de vil ikke ha flere barn (de som vil ha barn er uaktuelle), en frivillig barnløs vil ikke ha dem, og de vil ikke ha noen kvinne med barn under tenårene, og da en med samme barneuker som dem selv. Anonymkode: 4527f...1fd 4 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #14 Skrevet 1. august 2023 MÅ man ha behov for å være i forhold? Når jeg som kvinne da riktignok, er i slutten av 40-årene, har jeg på død og liv ikke behov for å være i forhold bare for forholdets skyld! Det er deilig å være alene. Skal jeg i forhold igjen, skal det være fordi jeg møter en jeg ikke klarer å se for meg å leve uten! Kan likevel kysse og flørte, men tiden min er for dyrebar til å kaste bort på forhold som er «greie nok». Sånn er det nok også for mange menn. Anonymkode: 091c1...b5e 9 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #15 Skrevet 1. august 2023 Kjenner mange menn på 40+ som ikke vil ha forhold, men har ikke inntrykk av at de er interesserte i å ligge rundt heller. De prøver i allefall ikke noe som helst med kvinner ser det ut til. 12 minutter siden, AnonymBruker said: ..med så mange som mulig? Anonymkode: bb5a7...5b1 For menn er det nok mer gjevt å ligge med mange enn det er for kvinner. Tror det er biologisk, og det gir jo mening. Anonymkode: 74fc2...103 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #16 Skrevet 1. august 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er skada menn. Menn som har traumer fra barndoms av, og som har hatt en kjæreste som er psykisk syk, feks. Eller.. så er de players og skal leve livet nå som de er single. Kansje være litt som Tom Cruise som på kino får massevis av damer. Anonymkode: bb5a7...5b1 Her var det virkelig enten eller! Finnes ingen ting i mellom? Anonymkode: 48958...8b5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #17 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dette er skada menn. Menn som har traumer fra barndoms av, og som har hatt en kjæreste som er psykisk syk, feks. Eller.. så er de players og skal leve livet nå som de er single. Kansje være litt som Tom Cruise som på kino får massevis av damer. Anonymkode: bb5a7...5b1 ELLER de ønsker ikke å rushe i et forhold før de er sikker på at dette er det de ønsker for fremtiden…?!? Er det ikke et alternativ i ditt hode? Kun enten eller? Anonymkode: 091c1...b5e 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #18 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Skjønner meg ikke på de. De ønsker ikke forhold. Eller sier ta det som det kommer etter 1.date, selvom vi kun har kysset. De har ikke hatt på forhold lenge! Og noen av de har sex med kvinner, dumper de, går videre til neste. Er det ikke barnslig og rart å være slik i en alder av 40? Bedre med en fast partner, enda mere ekkelt om de skal ha sex med nye kvinner hver helg i en alder av 50. Anonymkode: 05cb5...870 Jeg er mann 40+ med et langt samboerskap bak meg. Om jeg vil pule rundt, så gjør jeg det. Jeg er alltid direkte med hva jeg ønsker. Det siste jeg ønsker er fast partner eller noe bindinger til en kvinne igjen, utover rent seksuelt. skyt meg Anonymkode: a8817...cf9 3 4
BerntHulken Skrevet 1. august 2023 #19 Skrevet 1. august 2023 Man trenger da ikke ønske et forhold? Vi er i 2023. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #20 Skrevet 1. august 2023 Det finnes veldig mange kvinnfolk som sier Akuratt det samme, dem vil ikke være bundet i et forhold. Hvorfor skal vi hele tiden prøve og forstå folk som velger noen annet en oss selv? Eller se på dem som rare osv. blir som dem som ikke ønsker barn også, samme regla. Jeg selv er både gift og har barn og er rundt 40 Anonymkode: 167ed...ee8 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå