Gå til innhold

Kommer Genersjon Z til ødelegge KG(og verden) blir det borgerkrig mellom Generasjon Z og Millienials snart?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg merker tendensen allerede. Merker at ikke alle har grunnleggende 90-tallsreferanser. Seinfeld er visstnok bare for Boomere osv

Hva tenker du?

Anonymkode: 62689...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er gen-x (79) og vi kommer til å vinne over ungdommen. Det eneste vi trenger å gjøre er å sabotere antidepressivfabrikkene for deretter si at de ikke er unike, så blir livet for vanskelig og alle hopper i sjøen. 

Anonymkode: 6d994...162

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg er gen-x (79) og vi kommer til å vinne over ungdommen. Det eneste vi trenger å gjøre er å sabotere antidepressivfabrikkene for deretter si at de ikke er unike, så blir livet for vanskelig og alle hopper i sjøen. 

Anonymkode: 6d994...162

Gen Z er en gjeng med svake, svake mennesker. Skal ikke så mye til for å knekke dem🤭

Anonymkode: 8ebe3...cbf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kokeplate skrev (5 timer siden):

De som byttet ut årstall med nokså intetsigende bokstaver kommer til å slite. 

Begrepene ts bruker er allmenne

Anonymkode: c6801...cbe

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Athena Freyja skrev (39 minutter siden):

17 Gen X Memes for the Generation Caught in The Middle - Upworthy

image.gif.f8e7eb6fd166562a44e6f6b01d7bff0e.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Millennials har nok gen X i ryggen, så tenker at gen Z vil slite om det blir "krig". Ta fra dem smarttelefonene og sosiale medier så mister de all kraft. :ler:

Anonymkode: 39a72...7a3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Millennials har nok gen X i ryggen, så tenker at gen Z vil slite om det blir "krig". Ta fra dem smarttelefonene og sosiale medier så mister de all kraft. :ler:

😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Millenials har ikke gen X i ryggen. De er alt for masete, og minner om foreldrene våre, boomerne.

Gen Z er jo barna våre, de er likere oss og har oss i ryggen. 

Hilsen gen X'er

Anonymkode: e4671...ef2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gen z og Millenials er jo samme ulla. Sårbare snøflak som som synes det er trendy å være født i feil kropp.

Det er Gen X og Boomers som styrer verden. Dvs folk født mellom 1945 og 1980. I generasjonsregnskapet vil disse være de to rikeste generasjonene gjennom tidende, sett inforhold til befolkningen forøvrig.

Anonymkode: 8a3e2...5bd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gen X hater Millenials. Hilsen Gen X’er.

Anonymkode: 8a3e2...5bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.8.2023 den 11.19):

Millenials har ikke gen X i ryggen. De er alt for masete, og minner om foreldrene våre, boomerne.

Gen Z er jo barna våre, de er likere oss og har oss i ryggen. 

Hilsen gen X'er

Anonymkode: e4671...ef2

Du vet at en del gen X er født bare et par år før en del millennials? Og selv har foreldre som er boomers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mer spent på hvordan Gen X vil reagere på Gen Z som voksne og skal ta vare på dem. Vi millenials har nok kommet skjevt ut når det kommer til økonomi, da boomers og Gen X har gitt seg selv litt for mye og trekker stigen opp etter seg. Dog vil jeg si at millenials har den klare fordelen med at vi har fått en bra oppvekst og måtte lære oss for eksempel data fra et rimelig grunnleggende nivå. Som lærer for Gen Z-ungdom merker jeg stor forskjell på hvor lite de kan på den fronten kontra min generasjon. De er nok hakket mer vant til å få viljen sin og få ting servert. Så det blir spennende å se..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...