AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Vi har vært sammen I 4 år, eier hus sammen ingen barn. Familien min bor 2 timer unna, så jeg er der ganske ofte. 1- 2 ganger i måneden. Gjerne 2- 3 netter. Jeg syns det er hyggelig å sende en snap eller 2 til samboer mens jeg er der, det syns ikke han. Han sier jeg har ikke tid å sende snap, orker ikke sitte skrive. Hender han ringer isteden. Jeg syns det er litt kjedelig, men kam hende jeg overdriver. Dere som er i langvarige forhold, har dere mye kontakt når dere er fra hverandre? Anonymkode: f819a...5c5
MarianneE Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 (endret) Jeg er flinkere til å sende sms og snap enn han, det er bare sånn det er. Kan gjerne sende en på morgenen og kveld og et par inni der mens han kanskje sender morgen og kveld. Men om det er noe jeg føler jeg ønsker svar på så skriver jeg bare "send svar er du snill" Vært sammen i 26 år Endret 1. august 2023 av MarianneE
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Smser flere ganger daglig og snakker 1 til 2 ganger daglig. Nå er det jeg som ringer og skriver først da jeg har behov for å dele ferien min med han. Forventet ikke smser eller at han skal ringe meg. Dette har vi så klart snakket om slik han ikke synes det er mas. Anonymkode: 1e690...c88
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Smser flere ganger daglig og snakker 1 til 2 ganger daglig. Nå er det jeg som ringer og skriver først da jeg har behov for å dele ferien min med han. Forventet ikke smser eller at han skal ringe meg. Dette har vi så klart snakket om slik han ikke synes det er mas. Anonymkode: 1e690...c88 Sammen i 15 år. Anonymkode: 1e690...c88
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 Vi har kontakt flere ganger daglig somregel. Mannen min liker ikke skrive masse tekst, så han ringer meg på facetime. Vært sammen i 7 år. Anonymkode: 575dd...959
Tiram Skrevet 1. august 2023 #6 Skrevet 1. august 2023 På 13. året nå, og to barn. Eneste vi har fast er en melding når vi har kommet frem (for å vite at turen gikk bra), og mld når man drar hjem igjen. Ellers er han god på å sende meldinger når han legger seg eller i løped av dagen hvor han forteller om dagen og at han savner meg/oss. Jeg er ikke god på dette. Jeg foretrekker å ha fokus på der jeg er, og «koble ut» familiære plikter når jeg først kan. De faste «har kommet trygt frem» og «er på vei hjem» gjør jeg, men glemmer god natt meldinger og god morgen meldinger. Prøver å huske en mld om dagen, bare fordi jeg vet han setter pris på det. Men ringe orker jeg ikke, egentlig. Kun hvis barna vil FaceTime god natt, orker ikke å skravle med mannen -det kan vi gjøre når vi kommer hjem, på tur vil jeg være sosial med andre. Hvis samboeren din ikke er en som ellers heller bruker snap og sms mye så tenker jeg at det er sånn han er, og det handler ikke om at han ikke er glad i deg eller ikke tenker på deg. -Jeg elsker i allefall familien min, jeg bare orker ikke «plikt» når jeg har fri.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Skrevet 1. august 2023 Tiram skrev (8 minutter siden): På 13. året nå, og to barn. Eneste vi har fast er en melding når vi har kommet frem (for å vite at turen gikk bra), og mld når man drar hjem igjen. Ellers er han god på å sende meldinger når han legger seg eller i løped av dagen hvor han forteller om dagen og at han savner meg/oss. Jeg er ikke god på dette. Jeg foretrekker å ha fokus på der jeg er, og «koble ut» familiære plikter når jeg først kan. De faste «har kommet trygt frem» og «er på vei hjem» gjør jeg, men glemmer god natt meldinger og god morgen meldinger. Prøver å huske en mld om dagen, bare fordi jeg vet han setter pris på det. Men ringe orker jeg ikke, egentlig. Kun hvis barna vil FaceTime god natt, orker ikke å skravle med mannen -det kan vi gjøre når vi kommer hjem, på tur vil jeg være sosial med andre. Hvis samboeren din ikke er en som ellers heller bruker snap og sms mye så tenker jeg at det er sånn han er, og det handler ikke om at han ikke er glad i deg eller ikke tenker på deg. -Jeg elsker i allefall familien min, jeg bare orker ikke «plikt» når jeg har fri. Samboeren min er ikke noe glad i å sende snap og sms. Han ringer heller. Så det er nok bare sånn han er ja. Nei, jeg vet jo at han er glad i meg selv om han ikke sender meldinger. Anonymkode: f819a...5c5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #8 Skrevet 1. august 2023 Vært sammen i 7 år. Er en av oss borde en hang eller et par netter i forbindelse med jobb så sender vi gjerne noen snap i løpet av dagen, og nattamelding Anonymkode: 9b727...ec4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #9 Skrevet 1. august 2023 Bruker ikke snap og sms. Vi snakkes hver dag på Messenger. Anonymkode: 4eaf2...e19
Belima Skrevet 1. august 2023 #10 Skrevet 1. august 2023 Jeg er så gammel, at det var vanlig at folk ikke en gang hadde hustelefon. Så dro eks jeg bort noen dager, så hadde jeg ingen mulighet til å kontakte mannen min. Kunne sende telegram hvis det var svært viktig, men heldigvis måtte jeg aldri det. Så jeg hadde blitt helt utslitt av å hele tiden måtte ta kontakt med de hjemme. Det er kanskje ikke sånn lenger at en drar bort for å slappe av fra det hjemme og gjøre noe bare for seg selv. Var aldri mine tanker at mannen min ikke visste at jeg var glad i han når jeg var borte noen dager. 2 1
Blåjojo Skrevet 1. august 2023 #12 Skrevet 1. august 2023 2-3 snapper for dagen for å dele det vi gjør med hverandre. Snakker i tlf ved behov, og gjerne en kort samtale hver kveld. Men ikke noen krise om det ikke skjer. Sammen i 6 år.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #13 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vi har vært sammen I 4 år, eier hus sammen ingen barn. Familien min bor 2 timer unna, så jeg er der ganske ofte. 1- 2 ganger i måneden. Gjerne 2- 3 netter. Jeg syns det er hyggelig å sende en snap eller 2 til samboer mens jeg er der, det syns ikke han. Han sier jeg har ikke tid å sende snap, orker ikke sitte skrive. Hender han ringer isteden. Jeg syns det er litt kjedelig, men kam hende jeg overdriver. Dere som er i langvarige forhold, har dere mye kontakt når dere er fra hverandre? Anonymkode: f819a...5c5 Sender snap av og til om det er noe den andre burde sett, men forventer ikke svar. Ringer om det er noe. Skriver en godnattmelding. Anonymkode: b68ad...c52
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #14 Skrevet 1. august 2023 Vært sammen 15 år, jeg reiser en del via jobben. Jeg er sykt dårlig på å skrive meldinger, snaps og ringe. Jeg ringer som regel når jeg er fremme dersom jeg reiser langt (andre verdensdeler). Deretter ringer jeg kanskje hver 3.-4. dag. Snaper og skriver nesten aldri meldinger. Anonymkode: e7a5c...bd9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #15 Skrevet 1. august 2023 Ringer eller sender en kort melding når jeg skal legge meg, er jeg på tur er det som regel fult program og jeg orker ikke forholde meg til mobilen. Han sender gjerne flere smser, gjerne med bilder og ringer når han kan. Vært sammen i 13 år. Anonymkode: c7dc8...da2
Frkego Skrevet 1. august 2023 #16 Skrevet 1. august 2023 Har vært sammen i over 15 år og vi har kontakt flere ganger daglig når vi er fra hverandre. Mest telefonsamtaler og meldinger, men også en snap eller to innimellom. Det blir også en del nakenbilder, sexting og telefonsex. Tenker at alle er forskjellige og har ulike behov.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #17 Skrevet 1. august 2023 Vi skriver meldinger til hverandre, ringes nesten aldri med mindre det er noe viktig. Anonymkode: 548a8...7a7
sicario Skrevet 1. august 2023 #18 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som er i langvarige forhold, har dere mye kontakt når dere er fra hverandre? Anonymkode: f819a...5c5 Lite. Om ikke det er noe spesielt. meldes/ringes ikke daglig for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #19 Skrevet 1. august 2023 Jeg har vært sammen med mannen i 17 år. Vi sender vel litt meldinger, men det trenger ikke være hver dag. Ofte er det han som sender noen meldinger, og jeg svarer. Jeg går lei før han Det hender vi ringer og prater også. Av og til om noe praktisk, eller bare snakker om dagen vår. Men jeg har aldri stresset med det. Jeg er ikke så glad i å sende masse ting, og jeg har ikke snap. Eneste i verden som ikke har ... Anonymkode: 0cea9...5dc
sicario Skrevet 1. august 2023 #20 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har vært sammen med mannen i 17 år. Vi sender vel litt meldinger, men det trenger ikke være hver dag. Ofte er det han som sender noen meldinger, og jeg svarer. Jeg går lei før han Det hender vi ringer og prater også. Av og til om noe praktisk, eller bare snakker om dagen vår. Men jeg har aldri stresset med det. Jeg er ikke så glad i å sende masse ting, og jeg har ikke snap. Eneste i verden som ikke har ... Anonymkode: 0cea9...5dc Har hverken «snap» eller Instagram. har ikke på varslinger på messenger. Om noen vil ha tak i meg, så ring eller send sms😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå