Gå til innhold

Mistet interesse etter sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg fant for litt siden ut at jeg ønsket å finne meg en å ha litt uforpliktende sex med,da over tid.

Møtte en ,som var veldig interessert i dette,og som også sendte meg meldinger etterpå nesten før jeg var ute av døra.

Han var også tydelig på at han ønsket en slik relasjon han også ,og ikke bare ett one night stand. 

Men så etter ett par dager med litt meldinger, ble det stille,og unnskyldningene hans for at det ikke passet ble mange 🙈uten at jeg har vært masete eller noe sånt.

Er det virkelig så vanskelig å finne noen som ønsker å ha en uforpliktende greie gjennom flere ganger?

(Og nei,jeg er verken dårlig i senga eller uattraktiv😊)

Anonymkode: 6dbcb...dbf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok du bare har vært uheldig.  Prøv igjen.  Kunne blitt med på et sånt opplegg jeg😉

M44

Anonymkode: 0d337...5f9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror nok du bare har vært uheldig.  Prøv igjen.  Kunne blitt med på et sånt opplegg jeg😉

M44

Anonymkode: 0d337...5f9

Ja,det er mulig. Jeg håper jeg bare var litt uheldig 🙈

AnonymBruker
Skrevet

La nå han jakte litt, ballen ligger hos han om han vil mere sex eller ikke.  Sex forhold er ikke som og date og vente når man skal ut neste gang. Hva med og leke litt videre, chatte med noen andre sånn i tillegg det andre ikke blir noe mere en dette ene knullet. Fikk litt sånn samme forventninger som man har til dating, og det var jo ikke det du ønsket ?

Anonymkode: ca09e...ae8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei.

Jeg fant for litt siden ut at jeg ønsket å finne meg en å ha litt uforpliktende sex med,da over tid.

Møtte en ,som var veldig interessert i dette,og som også sendte meg meldinger etterpå nesten før jeg var ute av døra.

Han var også tydelig på at han ønsket en slik relasjon han også ,og ikke bare ett one night stand. 

Men så etter ett par dager med litt meldinger, ble det stille,og unnskyldningene hans for at det ikke passet ble mange 🙈uten at jeg har vært masete eller noe sånt.

Er det virkelig så vanskelig å finne noen som ønsker å ha en uforpliktende greie gjennom flere ganger?

Det som kan være vanskelig er at selv om alt annet stemmer, så vet man ikke om man matcher seksuelt før man tester det. Og noen tør dessverre ikke være ærlige, redd for å såre osv., og velger da heller å bli stille, trege til å svare. 

Anonymkode: d78e5...a58

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han, etter å ha tenkt seg om, fant ut at den typen opplegg allikevel ikke var noe for ham?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er veldig mange som har altfor høye forventninger til den første gangen med en ny partner.

Anonymkode: c2602...3a8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

La nå han jakte litt, ballen ligger hos han om han vil mere sex eller ikke.  Sex forhold er ikke som og date og vente når man skal ut neste gang. Hva med og leke litt videre, chatte med noen andre sånn i tillegg det andre ikke blir noe mere en dette ene knullet. Fikk litt sånn samme forventninger som man har til dating, og det var jo ikke det du ønsket ?

Anonymkode: ca09e...ae8

Er rimelig fersk på ett sånt type forhold,så mulig jeg ikke helt vet hva jeg skal forvente?mine forventninger var nok at han skulle ville ofte🙈men du har nok rett,kan nok lete litt videre i alle tilfelle 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det som kan være vanskelig er at selv om alt annet stemmer, så vet man ikke om man matcher seksuelt før man tester det. Og noen tør dessverre ikke være ærlige, redd for å såre osv., og velger da heller å bli stille, trege til å svare. 

Anonymkode: d78e5...a58

Det er sant. Det dumme er at jeg gikk litt fra å være rusa på følelsen det gav ,til å kanskje ikke føle meg så oppe ett par dager etterpå.men får ta det for hva det var😊

Skrevet
vekten79 skrev (2 minutter siden):

Er rimelig fersk på ett sånt type forhold,så mulig jeg ikke helt vet hva jeg skal forvente?mine forventninger var nok at han skulle ville ofte🙈men du har nok rett,kan nok lete litt videre i alle tilfelle 😊

En annen faktor som spiller inn for mange er nivået av kommunikasjon i en slik relasjon. Om man er åpen for kontakt utenom sexen, eller bare noen å sende en melding til når lysten melder seg. Forventninger om hvor ofte er nok også lurt å avklare på forhånd, folk har jo ulike behov og ulikt nivå av lyst.

• Liker 1
Skrevet
LukeDanes skrev (1 minutt siden):

En annen faktor som spiller inn for mange er nivået av kommunikasjon i en slik relasjon. Om man er åpen for kontakt utenom sexen, eller bare noen å sende en melding til når lysten melder seg. Forventninger om hvor ofte er nok også lurt å avklare på forhånd, folk har jo ulike behov og ulikt nivå av lyst.

Fikk inntrykk av at dette er en person som ønsker det ofte.men sa også at jeg oppfattet lite interesse, og da heller mente vi burde droppe det(så har jeg også mulighet til å finne noen andre),da han ønsket det skulle være en eksklusiv relasjon. Fikk til svar at han ikke var uinteressert, men ikke hadde vært i form.ønsket han god bedring, så får jeg bare se om noe skjer en eller annen gang i fremtiden 

Skrevet
vekten79 skrev (12 timer siden):

Fikk inntrykk av at dette er en person som ønsker det ofte.men sa også at jeg oppfattet lite interesse, og da heller mente vi burde droppe det(så har jeg også mulighet til å finne noen andre),da han ønsket det skulle være en eksklusiv relasjon. Fikk til svar at han ikke var uinteressert, men ikke hadde vært i form.ønsket han god bedring, så får jeg bare se om noe skjer en eller annen gang i fremtiden 

Kan hende han bare var ute etter litt spenning? Er nok mange som bare vil få tømt seg, under falske forhåpninger.

Skrevet
tdm900 skrev (51 minutter siden):

Kan hende han bare var ute etter litt spenning? Er nok mange som bare vil få tømt seg, under falske forhåpninger.

Ja,det er godt mulig. Får ta det for hva det var;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei.

Når det er bare sex venn kan du ikke forvente mld hele tiden. En mann vet at damer får lett følelser med en de har sex med over tide. De blir litt kalde etter sex for å unngå det. Når han er klar for ny runde vil du nok høre fra han. Kommer an på hvor travel han her. Maser du blir de helt låst og du får knapt svar eller treg til å svare. Du må gi han space.

Skrevet
vekten79 skrev (13 timer siden):

Ja,det er mulig. Jeg håper jeg bare var litt uheldig 🙈

Nei du har alt for store forhåpninger til en som bare skal brukes til uforpliktende sex. 

• Liker 2
Skrevet
tdm900 skrev (59 minutter siden):

Det er vel det han signerte kontrakt på da ha sex når behovet kommer og ha noen å gå til for det og alt er uforpliktende og i mellomtiden er han fri til å gjøre som han vil. Og en fast er nok bedre i lengden også for mange menn enn noe nytt hver gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...