AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Har vært på ferie en uke nå.. Solte meg konstant en hele den første dagen og etter 1-2 dager fikk jeg masse kviser i fjeset, spesielt i pannen. Solkviser. Hvordan kan man bli kvitt dette. Noen tips? Anonymkode: 430be...52f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Ser det mer ut som nupper? Fungural sjampo, la det sitte noen minutter før du skyller. Gjør det noen dager å se om det hjelper. Anonymkode: 6ea60...689
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ser det mer ut som nupper? Fungural sjampo, la det sitte noen minutter før du skyller. Gjør det noen dager å se om det hjelper. Anonymkode: 6ea60...689 Seriøst? Funker det? Ja eller er sånne små kviser, flere med hvitt på tuppen. Anonymkode: 430be...52f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 Jeg får slikt av alt for fet solkrem. Bruker nå egne parfymefri for ansiktet og får ikke kviser lenger. Anonymkode: 21875...91b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 Google soleksem og se om det ligner? Da kan antihistamin og å unngå sol hjelpe. Evt så kan det være kviser fra fet solkrem også? Anonymkode: 70524...a48
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Google soleksem og se om det ligner? Da kan antihistamin og å unngå sol hjelpe. Evt så kan det være kviser fra fet solkrem også? Anonymkode: 70524...a48 Har prøvd hydrokortison krem to dager, men har ikke hjulpet noe. Anonymkode: 430be...52f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg får slikt av alt for fet solkrem. Bruker nå egne parfymefri for ansiktet og får ikke kviser lenger. Anonymkode: 21875...91b Har kun brukt la Roche sin solkrem, den rennende. Får ikke kviser av den hjemme i norge iallfall. Anonymkode: 430be...52f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #8 Skrevet 1. august 2023 Ser de sånn her ut? I så fall kan fungural sjampo hjelpe godt. Var mye plaget med det før, spesielt på sommeren når det var varmt. Er egentlig en sopp og derfor funker fungural når ingenting annet gjør. Fikk faktisk tipset her på kg og det funket gull, aldri hatt det etterpå ☺️ Anonymkode: 6ea60...689 1 1
Anonym9180 Skrevet 1. august 2023 #9 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser de sånn her ut? I så fall kan fungural sjampo hjelpe godt. Var mye plaget med det før, spesielt på sommeren når det var varmt. Er egentlig en sopp og derfor funker fungural når ingenting annet gjør. Fikk faktisk tipset her på kg og det funket gull, aldri hatt det etterpå ☺️ Anonymkode: 6ea60...689 Ja ser omtrent sånn ut! Takk skal prøve det. Men finnes ikke her tror jeg. Tror du de går vekk av seg slev før jeg jeg kommer hjem til norge? (4 dager)
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #10 Skrevet 3. august 2023 Anonym9180 skrev (På 1.8.2023 den 21.51): Ja ser omtrent sånn ut! Takk skal prøve det. Men finnes ikke her tror jeg. Tror du de går vekk av seg slev før jeg jeg kommer hjem til norge? (4 dager) På meg gjorde det ikke det, jeg hadde det sånn i flere år, men mest på sommeren før jeg brukte fungural. Etter jeg brukte det en ukes tid har det aldri kommet tilbake ☺️ så prøv det, den koster ikke så mye. Jeg vil tro de har noe som ligner der du er, men 4 dager er ikke så lenge å vente ☺️ Anonymkode: 6ea60...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå