Sofakona Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Jeg blir så irritert...for 6-12 mnd var jeg hos tannlegen og måtte fylle på ny fylling da den jeg hadde gikk i stykker i biter når jeg spiste pizza...( Dette blir da 2 gangen da 1 var da jeg hadde hull) Vel ..idag igjen kjente jeg at små biter kom i munn igjen når jeg spiste...samme som sist ..så jeg regner med at fyllingen har falt av helt eller delvis igjen... Men jeg skal da ikke betale for dette? Slik fylling skal jo holde lenger en 6-12 mnd...har jeg krav på gratis behandling? Også flott med tanke på at jeg var skikkelig tannlege skrekk
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 . Jeg ville selvsagt ikke tatt betaling dersom det faktisk viser seg at det er samme fylling som de foregående gangene, men jeg har også vært borti at pasienten mener det er samme fylling når de bestiller time og så viser det seg å være en annen del av tannen som er knekt. Anonymkode: 6f899...456
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Min tannlege hadde gitt meg en ny gratis, men hun er veeeeldig nøye på slikt. Så hun hadde ikke likt at arbeidet hennes gikk i oppløsning. Ring og gi beskjed, er det en skikkelig tannelge så tar de regningen. Anonymkode: 40b72...a3f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 Jeg har fått gratis av min tannlege. Hun brukte en annen type fylling gang nr 2. Anonymkode: bdca1...00e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå