Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Norske kvinne blir med rette sett på som horer av lokalbefolkningen i land som Spania, Portugal, Hellas og Tyrkia - dette på grunn av hemningsløst og utagerende sexualliv de har der nede

kvinnfolka her kan gjerne motargumentere det, men dette ryktet har de helt å holdent lagt opp til selv

I hvilke andre land har norske kvinner fremtiden tenkt å bringe skam over Norge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg har store planer om å ha sex med Bjørnemannen, kanskje i Sverige, kanskje i Danmark til og med! Tenk på det du!

Og så kan du forklare meg hvorfor de skandinaviske damene blir sett på som horer, når de har seg med de samme lokale guttene alle sammen? Hvem er horer da da?

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet (endret)

Æsj, ikke rart vi sliter her til lands med så dårlig image! At ikke norske kvinner kan begrense seksualiteten sin til norske menn - I NORGE - er mer enn jeg kan fatte!

Endret av barne- og familiemedister
Skrevet

Om de i de landene har et annet syn på sex enn det vi har her så er det deres problem. De kan vel mene akkurat hva de vil om oss, hva bryr det egentlig oss?

Skrevet

Og for noen tøsete gutter de må ha der nede? At de ikke skammer seg!

Skrevet

og hvorfor ligger ikke denne tråden på skråblikk og generaliseringer?

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Eller på reiseliv, til skrekk og advarsel

Skrevet
I hvilke andre land har norske kvinner fremtiden tenkt å bringe skam over Norge?

Jeg har tenkt å begynne med å bringe skam over Norge i Brasil, deretter muligens i Albania.

Skrevet
Jeg har tenkt å begynne med å bringe skam over Norge i Brasil, deretter muligens i Albania.

:grine2: :ler:

Skrevet

Vi må jo også bringe norsk skam til Ytre Alpakka og Langtvekkistan!

Skrevet

Jeg brakte skam over oss i Las Vegas 2004.

Og i England i 1977

Har ikke helt bestemt meg hvilket land som blir det neste. Jeg skal holde dere oppdatert når jeg kommer så langt.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg synes det er nok å bringe skam over Nord-Norge jeg. :sjarmor:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)
Jeg synes det er nok å bringe skam over Nord-Norge jeg.  :sjarmor:

Der eier de ikke skam uansett, de ****** samene.

Endret av Devil's Spawn
Gjest Bellatrix
Skrevet
Der eier de ikke skam, de ****** samene.

Nei, ikke etter at jeg kom hit. :sjarmor:

Skrevet

Haha så synd. Har aldri pult i syden jeg, men så klart, skal ta min del av skylda :roll:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Har ikke dette temaet vært oppe mange ganger før?

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Jeg har hittill brakt skam over oss alle i både Budapest, Praha og i Moskva. Tenkte jeg skulle ta Riga neste gang.

Skrevet

Herlighet, la dem nå pule! Så lenge alle er gamle nok og det er frivillig utveksling av kroppsvæsker, så får det være opptil hver enkelt.

Det pågår kontinuerlig konkurranser mellom kelnere o.l der nede om hvem som legger ned flest damer i løpet av sesongen - de står bak bardisken og sonderer terrenget for nyankomne kvinnelige turister og fordeler dem seg imellom. Hvem er det disse kåte gutta bringer skam over, da??

Gjest Bodillen
Skrevet
Herlighet, la dem nå pule! Så lenge alle er gamle nok og det er frivillig utveksling av kroppsvæsker, så får det være opptil hver enkelt.

Det pågår kontinuerlig konkurranser mellom kelnere o.l der nede om hvem som legger ned flest damer i løpet av sesongen - de står bak bardisken og sonderer terrenget for nyankomne kvinnelige turister og fordeler dem seg imellom. Hvem er det disse kåte gutta bringer skam over, da??

Det var meg som skrev dette, trodde jeg var logga på....

Skrevet

Jeg kan med stolthet si at jeg aldri har pult på ferie... Men så er ikke jeg så begeistret for sleske bartendere heller da... Ei heler turistguider, men de er vel ofte svenske eller norske de, så det blir vel for hjemmekoselig tenker jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...