AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Etter at far/mor har flyttet til utlandet? Anonymkode: ac94a...5ed
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Jeg har, men ikke fordi han flyttet til utlandet. Han var ekstremt vanskelig å samarbeide med, noe jeg kunne dokumentere skriftlig. Han var heldigvis også vanskelig overfor min advokat og domstolen inntil han til slutt skaffet egen advokat. Anonymkode: 7319e...599
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har, men ikke fordi han flyttet til utlandet. Han var ekstremt vanskelig å samarbeide med, noe jeg kunne dokumentere skriftlig. Han var heldigvis også vanskelig overfor min advokat og domstolen inntil han til slutt skaffet egen advokat. Anonymkode: 7319e...599 Det er den andre forelderen her også. Forventer samvær i landet h*n har flyttet til og ringer kanskje en gang i uken til barnet. Anonymkode: ac94a...5ed
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 Jeg fikk det. Han dro meg i retten hele 5 ganger og jeg vant hver gang.. 🤯 Anonymkode: 40bd3...1e3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk det. Han dro meg i retten hele 5 ganger og jeg vant hver gang.. 🤯 Anonymkode: 40bd3...1e3 hvor ofte har de rett på å dra den andre i retten? Kan de bare på pur faen omtrent saksøke motpart hvert år? Anonymkode: 827e6...6d6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): hvor ofte har de rett på å dra den andre i retten? Kan de bare på pur faen omtrent saksøke motpart hvert år? Anonymkode: 827e6...6d6 Har vært noen runder der, ja. Først med forberedende møter, fikk oppnevt 4 ulike psykologspesialister også det året. Far godtok ikke psykologens arbeid og hans advokat klagde og krevde nye vurderinge. Så tingretten og så nye møteter og forhandlinger og tilslutt sak i lagmannsretten. Fri rettshjelp og vipps hadde far brukt 2 år på å undergrave og lage helvete for meg og barna. Så fulgte noen år med bekymringsmeldinger og politianmeldelser fra far. I dag er alle voksne og far,han fikk seg kjærste i Thailand og flyttet dit Vi har ingen kontakt med han. Så fult mulig å bruke systeme for å sabotere. Samværsretten er sterk og foreldreansvare sterkere. Anonymkode: bf158...c32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå