AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Kjøpte jordbær i dag, og de var danske. Var denne sesongen spesielt kort eller? Anonymkode: 699b0...471
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 De selger danske og norske nå. Anonymkode: 44511...52d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 Har kjøpt jeg også, på Rema. Fra Bama. Lovte meg selv at det skulle jeg ikke gjøre noe mer etter å ha sittet på potta flere ganger forrige natt. Bamas jordbær må være fake, og utenlandske. Hvite inni, og som å spise kart. Det må være noe drivhusskit eller annet de har solgt i hele sommer. Har kjøpt bær hver dag og ennå ikke fått en god kurv med ekte norske bær. Anonymkode: 6c0c1...e51
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6 Skrevet 1. august 2023 Hva mener du? Det man får kjøpt i butikk eller dyrker selv? Jeg dyrker selv og her er den på hell ja. Men kommer an på hvor man bor selvsagt. Anonymkode: abdbd...90b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har kjøpt jeg også, på Rema. Fra Bama. Lovte meg selv at det skulle jeg ikke gjøre noe mer etter å ha sittet på potta flere ganger forrige natt. Bamas jordbær må være fake, og utenlandske. Hvite inni, og som å spise kart. Det må være noe drivhusskit eller annet de har solgt i hele sommer. Har kjøpt bær hver dag og ennå ikke fått en god kurv med ekte norske bær. Anonymkode: 6c0c1...e51 Velkommen til norske jordbær. Slik har det blitt de siste årene. Anonymkode: 44511...52d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #8 Skrevet 2. august 2023 Kjøpt deilig norsk lokal jordbær i sommer. Men, bama sine var de eneste jeg fant her om dagen. Umodne. Harde. Hvite. Smakløse. Er det drivhusbær, kanskje? De var ikke gode, men kostet det samme som den ekte gode jordbæra kostet da den var å få tak i. Konklusjon: jordbærsesongen er over. Anonymkode: 8c0a5...ea9
Amossa Skrevet 2. august 2023 #9 Skrevet 2. august 2023 Vi plukker jordbær i hagen hver eneste dag nå. Bor i Nordland.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #10 Skrevet 2. august 2023 Jeg pluklet 8 kilo i dag. Sørlandet. Men ja, definitivt på hell. Anonymkode: d9476...398
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå