Gå til innhold

Noen som har erfaring med hunderasen maltipoo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som kan fortelle meg om rasen og hva slags mennesker den passer best for?

Anonymkode: 83f2a...bfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første er det en blandingshund og ikke en rase. For det andre finnes det ingen grunn til å kjøpe den blandingen når de opprinnelige rasene er gode nok i seg selv. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Blandingsrase. 

Noe som betyr at ingen hund er lik med gabke på lyne og gener. 

Ei venninne har det og den er så redd for alt at det er krise. 

Angst i hundeform. 

Har min venninnw gjort alt rikitg, men genene på hunden er skakkjørt og da hjelper det ikke med riktig trening. 

Anonymkode: f9b53...c9c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Puddel er ingen magisk ingrediens. -ønsker du noe med krøllete pels som ikke røyter, kjøp puddel eller bichon eller en av de rasene. Ønsker du silkeaktig lang pels-kjøp rase med det, fx malteser. 
Det magiske her er at på den renrasa har en litt mer kontroll på sykdommer, siden de skal være sjekka før avl, samt at renrasa ofte er rimeligere enn alle disse …poo-greiene. En vet også hvor mange kull tispa har hatt, så hun ikke blir brukt som valpefabrikk. 
Mange av disse blandingene som blir markedsført som nye raser har nervøst gemytt og en pels som er veldig vanskelig å holde flokefri. Dessuten er det ingen garanti for at hunden ikke røyter eller er allergivennlig 

Anonymkode: 90418...426

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Verste er prisen på en gatemix.

Anonymkode: 3b843...18a

• Liker 3
Skrevet

Maltipoo er ikke en rase, det er en overpriset blandingshund. Styr unna alt som heter noe med «poo» eller «doodle», og du vil bli en lykkeligere hundeeier.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en , er veldig knytta til oss som er familien hennes , elsker barn og folk generelt . Men bjeffer på alt 😬 det er sykt slitsomt . 

Anonymkode: 14cca...65c

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Da dropper vi den hunden.

Anonymkode: 83f2a...bfb

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blandingsrase. 

Noe som betyr at ingen hund er lik med gabke på lyne og gener. 

Ei venninne har det og den er så redd for alt at det er krise. 

Angst i hundeform. 

Har min venninnw gjort alt rikitg, men genene på hunden er skakkjørt og da hjelper det ikke med riktig trening. 

Anonymkode: f9b53...c9c

Lurer på om vi har samme venninne. Min har to av den rasen(eller så var det cockapoo eller ett eller annet poo). Gneldrer og knurrer på absolutt alt og alle. Venninnen min er en flink eier, og hundene får absolutt alt de trenger, men for noen ekle gneldrebikkjer! Slite med pelsen gjør dem også. 

Anonymkode: 5b627...a7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...