AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Jeg leter etter en hvit rullegardin. Jeg har bomullsfarge rundt vindu og alle lister. Så jeg leter etter en som passer til det, kremfarget, offwhite. Dessverre har jeg funnet blå hvit, grå hvit etc, som blir så utrolig stygt til. Noen som har irritert seg over det samme og faktisk funnet en som passer? Hvor fant du den? Kom forøvrig nettopp hjem fra salg på kid, kjøpte den dyre trådløse. Den passet såå fint til bomullslister sa damen, jeg har den hjemme,fortsatte hun. Er dette den største selger løgnen der ute, nemlig påfallende mange selgere som har nettopp det du ser på hjemme hos seg 🤥 Anonymkode: d1c36...103
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Om den passer til bomull kommer veldig an på lysforhold og hvor nymalte karmene er. Bomull gulner over tid, særlig hvis det er mye sol som kommer rett på. Er uansett åpent kjøp, så det er jo bare å ta den ut av pakka og se om det går eller ikke. Anonymkode: 6fc99...1d3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Vi har fra IKEA, jeg synes de funker. Men vi har eggehvit. Bomull er jo gult. Skjønner ikke at det fremdeles benyttes som standardfarge… bomull er ikke hvit! Anonymkode: 9f43f...805
Rhodiola Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Tråden er ryddet for tulleinnlegg og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå