AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Vi er ikke kjærester men vi er to personer som bruker hverandre som trøst etter noen vi begge brydde oss om gikk bort. Startet med at vi drakk hardt etter begravelsen og havent i til sengs uten å ha sex. Hun tok initiativ til mer når vi voknet neste morgen. Vi har blitt enige om å fortsette tils en av oss ikke lenger er single eller vi går lei. Etter vi begge var blitt veldig komfortabel med hverandre innrømte hun at hun har en kink, hun like å være berømmelses dominat. Hun hadde vist tegn til det med måten hun er verbal i sengen isteden for å bare stønne, eller be om økt, hardere temp. Det er en del ulike former, men det som har skjedd flere ganger etterhverandre er å sitte bak meg mens avhengig av om jeg har fått henne til å komme først eller ikke blir stimulert av en av lekene sine. Samtidig som hun runker meg, og holder foran nesen og munnen min med den andre. Hun ka be meg ta et dypt åndetak, stoppe luftveiene og blir superfokusert på følelsen av hånden hennes, og ordene hun sier. Jeg tenkte før vi gjorde det første gang at det kom til å være rart, men fant kjapt ut hvordan ikke bare gir hun meg sterkere orgasmer ved å kontrollere luften min på måten hun gjør det på. Det føles godt å bli snakket til på den måten, men i det siste har hun kanskje spilt rollen sin litt for bra. Måten hun snakker til meg på, sier hvor glad hun er i meg og så kan gjemme det bak med å modifisere hva hun sier etter at hun er glad i meg. Hvis hun faktisk føler mer men skjuler det og det bare ikke er en del av kinken. Tror hun glemte seg bort, dag edget hun meg så ekstremt at jeg kunne ikke tro hva jeg så kom ut av meg når jeg fikk orgasme. Det var så intenst at jeg mistet litt motorfunksjon. Hun var kjempe begeistret, la meg forsiktig ned og skiftet mellom å gi komplimenter og kysse meg. Hun sa hvor vannvittig nær og glad i meg hun følte seg. At hun "elsket", og mulig jeg tar feil men kjentes ut som at det gikk 2 sekunder for å fange seg selv. Skiftet og avsluttet med å si, "å kjenne at jeg 100% gav meg over til henne." Er det jeg som bare leser inn i ting for mye og det bare er en del av kinken å skal ville at partner føler seg satt pris på den mest intense måten det går. Hvor jo lengre det foregår vil ordene og måten ting blir sagt på endres til å føles mer kjæreste aktig. Eller har hun følelser for meg og bare ikke våger å si det? Anonymkode: 1e15a...424
MuffinStud Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Jeg ville tenkt at greia deres ikke trenger merkelapp. Og at puteprat eller prat i akten når hormonene flyr og fantasier utspilles er annerledes enn om det hadde tikket inn en "jeg elsker deg"-SMS to dager i etterkant. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Jeg trodde du skulle gi deg, men her var vi igjen 😘 Anonymkode: a8dfb...17b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå