AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Jeg har prøvd de svakeste hormonene man bruker lokalt i skjeden og blir så kvalm, hodepine, sting i brystet og ilinger/press i leggene. Når jeg kuttet ut pillene etter en uke, forsvant bivirkningene. Prøver piller og kremer som er hormonfrie men de gjør ikke noe med årsaken, kun symptomene. Er fortvilet fordi jeg ikke tåler hormoner og vet ikke hva som finnes av andre alternativer. Fra å ha et blomstrende sexliv er det nå full tørke. Jeg har trukket meg bort fra mannen min, og har ikke fortalt han hva jeg sliter med. Har hørt at Volvat tilbyr laserbehandling i skjeden for å tilføre fuktighet, men det koster sikkert flesk. Har dere gode tips? Anonymkode: c273f...628 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Få henvisning til en flink gynekolog. Anonymkode: eb2cf...091
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Få henvisning til en flink gynekolog. Anonymkode: eb2cf...091 Hva skal gynekologen gjøre? Det er gynekolog som har skrevet ut hormon tablettene som jeg ikke tålte. Ts Anonymkode: c273f...628
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva skal gynekologen gjøre? Det er gynekolog som har skrevet ut hormon tablettene som jeg ikke tålte. Ts Anonymkode: c273f...628 Da drar du tilbake til gynekologen og forteller hvordan du har det og at det du har fått foreskrevet gjør alt verre. Anonymkode: c32ed...098
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva skal gynekologen gjøre? Det er gynekolog som har skrevet ut hormon tablettene som jeg ikke tålte. Ts Anonymkode: c273f...628 Komme med alternativer. Legg merke til at jeg brukte adjektivet «flink». Hvis vedkommende ikke er dyktig, bytt lege. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da drar du tilbake til gynekologen og forteller hvordan du har det og at det du har fått foreskrevet gjør alt verre. Anonymkode: c32ed...098 Nemlig. Anonymkode: eb2cf...091 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Komme med alternativer. Legg merke til at jeg brukte adjektivet «flink». Hvis vedkommende ikke er dyktig, bytt lege. Nemlig. Anonymkode: eb2cf...091 Tok det opp med fastlegen men han mente ingen reagerte på så små mengder hormoner og at det var nok noe helt annet jeg ble dårlig av. Fastlegen tar feil fordi jeg ble enda dårligere en gang jeg begynte på p piller. Hadde kun tatt et par piller, og våknet om natten av at jeg trodde jeg fikk hjerteinfarkt, og min daværende gynekolog ba meg slutte umiddelbart med pillene. Ts Anonymkode: c273f...628
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #8 Skrevet 2. august 2023 Kalevala skrev (8 timer siden): Er det Gelisse du har testet? Vagifem Ts Anonymkode: c273f...628
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå