Gå til innhold

Molly bukser fra Gina Tricot

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har alltid elsket sorte high waist Molly bukser fra Gina Tricot. Passer som et skudd , alltid brukt str M og de har vært et sikkert kjøp hele tiden. Perfekt til uteliv og lignende. Jeg veier helt likt som alltid, har ikke forandret meg,men det mener jeg denne buksenodellen har gjort i det siste. Stoffet føles annerledes og de er mye trangere enn før. Sitter ikke fint lenger. Som sagt har jeg akkurat samme kroppsform som år tilbake. Er det flere som har kjent på denne forandringen på disse buksene? Ble oppriktig lei meg, for var det noen bukser som satt fint , så var det disse. Vanskelig å finne nye bukser modeller som sitter bra. Jeg er 165 cm og 67 kg. Noen som har tips på noen slim jeans som sitter bra og er litt elastiske?

Anonymkode: f6d75...685

• Liker 2
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1701285-molly-bukser-fra-gina-tricot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du prøvd å gå opp en str?

Jeg måtte opp i L i molly buksene nå, det nye stoffet er mindre stretch eller så har kroppen min endret seg selv om vekten er lik. Men str større satt bra. 

Anonymkode: 7a07d...04d

• Liker 2
AnonymBruker

Jeg har aldri brukt Molly-buksene, men tenkte å prøve ettersom jeg trenger billige, men OK bukser. Ifølge størrelsestabellen trengte jeg L, men den var ikke mulig å få på. Måtte opp i XL. Hos Cubus er for eksempel L litt stort i de stretchy jeansene. 

Så mulig AB over har rett? 

Anonymkode: 5adb5...168

• Liker 1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...