AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #41 Del Skrevet 2. august 2023 Callista skrev (1 time siden): Bruker Coop handlenett til ca 10 kr. Mitt røk på tur #3 så da kjøper jeg ikke inn fler av de Anonymkode: e1115...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #42 Del Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså, fint at du tok deg tid men er jo ingen av de du linker, er det som TS spør om. En større type handlenett for å ha liggende i veska. Slik som Kiwi og Menu sine men uten logo. TS, jeg tror de er faktisk ikke så lette å få tak i. De posene til Kiwi og Menu er mye større enn de vanlige gjenbrukbare handlenett som er å få kjøpt på Cubus og andre plasser, også de fra Rusta. Anonymkode: dfc3e...c92 https://www.ikea.com/no/no/p/frakta-bag-stor-bla-17228340/ Anonymkode: 28db7...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #43 Del Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): https://www.ikea.com/no/no/p/frakta-bag-stor-bla-17228340/ Anonymkode: 28db7...2bb Se blir litt for store, og litt for trygda. Jeg vil jo gjerne at det ser bra ut. Men jeg bruker de til større søppel og klesvask, så egentlig ikke et dumt tips 😊 Anonymkode: 50af1...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #44 Del Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Se blir litt for store, og litt for trygda. Jeg vil jo gjerne at det ser bra ut. Men jeg bruker de til større søppel og klesvask, så egentlig ikke et dumt tips 😊 Anonymkode: 50af1...e1c *De (må rette egen skrivefeil). Anonymkode: 50af1...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #45 Del Skrevet 2. august 2023 Har hørt at en dame ved navn Laila Bertheussen lager handlenett, hun har kanskje noen til salgs? Anonymkode: c799a...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 2. august 2023 #46 Del Skrevet 2. august 2023 Jeg forstår det slik at det du ønsker er handlenett av den typen man kan brette sammen så de blir SMÅ, og får plass i en vanlig håndveske. De eneste jeg vet om som er (minst) like store som nylon-nettene fra matbutikkene er nettene fra Baggu, men de er jo kjempedyre. https://www.asos.com/baggu/baggu-standard-nylon-shopper-tote-bag-in-sherbet-cherry/prd/204075931?clr=pink&colourWayId=204075939&SearchQuery=baggu Disse fra IKEA er ganske romslige, og til en lav pris: https://www.ikea.com/no/no/p/skynke-handlepose-svart-beige-prikker-60534288/ Ellers har jeg kjøpt noen tidligere utgaver av disse fra Lindex. De er litt mindre enn en vanlig bærepose, men prisen er ikke så verst: https://www.lindex.com/no/p/8372677-70-hvit-sammenleggbar-handleveske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michi88 Skrevet 2. august 2023 #47 Del Skrevet 2. august 2023 Vi er familie på 5, handler en gang i uka. Kjører, så bruker de store blå fra ikea. De har både kort og lang hanke. De fra normal (de grønne) ryker fort om du skal ha melk eller noe. For litt mindre størrelse så har jeg kjøpt på hm i sånn lerretsstoff omtrent, de er større en vanlige størrelsen og tåler mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #48 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har hørt at en dame ved navn Laila Bertheussen lager handlenett, hun har kanskje noen til salgs? Anonymkode: c799a...b42 Det har hun. Hun selger dem for 2.500 og oppover. Det er bare å kontakte henne. Men samtlige vesker er utstyrt med tekst. Anonymkode: 9b6c3...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 3. august 2023 #49 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det har hun. Hun selger dem for 2.500 og oppover. Det er bare å kontakte henne. Men samtlige vesker er utstyrt med tekst. Anonymkode: 9b6c3...255 He he, takk for dagens latter. 😄 Fin pris for et masseprodusert nett med egen tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #50 Del Skrevet 3. august 2023 Det der kommer til å bli en mote ting 🙂 Akkurat som med munnbindene.. Handlenettene kommer garantert i ulike farger, kvalitet, og stoff 🙂 Anonymkode: 5f3ba...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #51 Del Skrevet 3. august 2023 Papirposer kan de se bort fra. Jeg så en akkurat med papirpose som røk midt i veien. Stakkars, men gikk bra.. Anonymkode: 5f3ba...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #52 Del Skrevet 3. august 2023 Callista skrev (1 time siden): He he, takk for dagens latter. 😄 Fin pris for et masseprodusert nett med egen tekst. Hva mener du med masseprodusert? De er individuelle, alle er ulike. Det eneste veskene har felles er at de er foret med brukt sengetøy fra Bredtveit Fengsel. Anonymkode: 9b6c3...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 3. august 2023 #53 Del Skrevet 3. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener du med masseprodusert? De er individuelle, alle er ulike. Det eneste veskene har felles er at de er foret med brukt sengetøy fra Bredtveit Fengsel. Anonymkode: 9b6c3...255 Ok, men synes fremdeles det er svært dyrt for et handlenett, foret med brukt sengetøy, men det er min mening. 🙂 Det er jo litt kreativt da. Kanskje det også er et marked for disse handlenettene. Endret 3. august 2023 av Callista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #54 Del Skrevet 3. august 2023 Callista skrev (Akkurat nå): Ok, men synes fremdeles det er svært dyrt for et handlenett, laget av brukt sengetøy, men det er min mening. 🙂 Men det er jo KUNST Anonymkode: c799a...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 3. august 2023 #55 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det er jo KUNST Anonymkode: c799a...b42 Det sies at kunst er subjektivt. Det stemmer nok. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #56 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 14.02): Til nå har jeg klart meg med et handlenett i tekstil og kjøpt poser utenom dersom jeg handler mye. Posene har blitt gjenbrukt til søppelposer. Innser nå at jeg trenger større handlenett som kan gå i veska, og jeg ønsker ikke å ha butikklogo på dette. Hvor kan jeg finne store og holdbare handlenett uten logo? Gjerne til en rimelig penge da jeg trenger å ha de liggende i ulike vesker, samt på jobb i tilfelle jeg finner på å handle på hjemveien. Anonymkode: 50af1...e1c Normal har noen fine, og europris har noe store som er både ganske robuste og er uten logo. Min er blomstermønster på og er i samme plastaktige stoff som handlenettene fra Ikea, Rusta, Coop o.l. Eneste aber er at den ikke er så lett å brette sammen og legge diskret i veska eller en lomme. Anonymkode: 3aeba...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #57 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Normal har noen fine, og europris har noe store som er både ganske robuste og er uten logo. Min er blomstermønster på og er i samme plastaktige stoff som handlenettene fra Ikea, Rusta, Coop o.l. Eneste aber er at den ikke er så lett å brette sammen og legge diskret i veska eller en lomme. Anonymkode: 3aeba...ef5 For å presisere: jeg mener ikke de grønne posene, men stoffposer de selger som henger ved kasseområdet. Greie å brette og legge i veksa eller lommen, og mer robuste enn tynne plasposer og papirposer (og de grønne posene de putter varene i). Anonymkode: 3aeba...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #58 Del Skrevet 3. august 2023 Leste HI litt nøyere nå, og ser at av de posene jeg har vært mest fornøyd med, er den fra Europris kanskje den som egner seg best. Den ligner størrelsesmessig på posene fra Rusta som ble linket til tidligere i tråden og er i et ganske robust og plastaktig stoff som tåler både brusflasker og andre tunge ting når man storhandler. De er som sagt ikke så enkle å brette sammen og legge diskret i veske eller lomme da. Tror de koster tett oppunder 30 kr de på Europris. Denne typen. Jeg har en i sort med blomstermønster på. Anonymkode: 3aeba...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå