AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Del Skrevet 1. august 2023 Til nå har jeg klart meg med et handlenett i tekstil og kjøpt poser utenom dersom jeg handler mye. Posene har blitt gjenbrukt til søppelposer. Innser nå at jeg trenger større handlenett som kan gå i veska, og jeg ønsker ikke å ha butikklogo på dette. Hvor kan jeg finne store og holdbare handlenett uten logo? Gjerne til en rimelig penge da jeg trenger å ha de liggende i ulike vesker, samt på jobb i tilfelle jeg finner på å handle på hjemveien. Anonymkode: 50af1...e1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1. august 2023 #2 Del Skrevet 1. august 2023 Jeg har fra H&M, men de er en del år nå. Aner ikke om de har enda. De er store, og lette og hive i vaskemaskinen. Har i litt tykkere tøy fra Monki, også uten logo, som er perfekt til f.eks handle klær. Mener det ikke er logo på det jeg har fra Cubus også 🤔 Det holder ikke så godt da som de fra H&M, men er helt greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Del Skrevet 1. august 2023 Synes de selger sånt alle veier, jeg? Normal, clas ohlson, klesbutikker, osv. Du kan også se på etsy, mye fint der. Anonymkode: 654da...36c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Del Skrevet 1. august 2023 Sy selv. https://sygal.dk/2021/04/27/easypeasy-taske-diy/ Enkleste i verden, jeg hadde ikke sydd noe siden andre klasse. Anonymkode: 7b78c...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Synes de selger sånt alle veier, jeg? Normal, clas ohlson, klesbutikker, osv. Du kan også se på etsy, mye fint der. Anonymkode: 654da...36c Jeg har fra normal, men de blir for små om det er storhandel. Derfor jeg har brukt bæreposer i tillegg, får mer i en pose fra Coop. Anonymkode: 50af1...e1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sy selv. https://sygal.dk/2021/04/27/easypeasy-taske-diy/ Enkleste i verden, jeg hadde ikke sydd noe siden andre klasse. Anonymkode: 7b78c...b97 Tror ikke jeg skal ta på meg å sy noe stort nok og holdbart nok for hånd altså Men sikkert et fint tips for andre! Anonymkode: 50af1...e1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Del Skrevet 1. august 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Tror ikke jeg skal ta på meg å sy noe stort nok og holdbart nok for hånd altså Men sikkert et fint tips for andre! Anonymkode: 50af1...e1c Det er gøy og, altså! Men jeg kom over en 50 år gammel symaskin på bruktbutikk da, hadde ikke giddet for hånd jeg heller Anonymkode: 7b78c...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #8 Del Skrevet 1. august 2023 https://www.rusta.com/no/no/handlenett-p992511330201.aspx Anonymkode: b59e8...68c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #9 Del Skrevet 1. august 2023 Jeg fikk en helt hvit pose på Meny igår når jeg handlet der, kan det være noe? Nå har jo prisene på handleposer gått opp til 4,50kr, det blir rådyrt i lengden! Men jeg har også pleid å bruke posene som søppelpose, da jeg ikke liker de supertynne søppelposene man kan kjøpe, som er ment for søppel. Hvilke søppelposer bruker dere? Anonymkode: 6c20f...392 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #10 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): https://www.rusta.com/no/no/handlenett-p992511330201.aspx Anonymkode: b59e8...68c De så greie ut, men desverre ikke på lager i min by Anonymkode: 50af1...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #11 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg fikk en helt hvit pose på Meny igår når jeg handlet der, kan det være noe? Nå har jo prisene på handleposer gått opp til 4,50kr, det blir rådyrt i lengden! Men jeg har også pleid å bruke posene som søppelpose, da jeg ikke liker de supertynne søppelposene man kan kjøpe, som er ment for søppel. Hvilke søppelposer bruker dere? Anonymkode: 6c20f...392 Hvit pose som i handlenett eller som i den tradisjonelle plastposen? Er handlenett jeg ønsker uten logo altså Jeg bruker jo gamle plastposer som søppelpose, og til nød poser på rull fra rema. Bruker jeg pose på rull må jeg gå ut med søppla oftere, da de posene er mye tynnere. Anonymkode: 50af1...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #12 Del Skrevet 1. august 2023 Har du prøvd å Google? Fikk nemlig et pr millioner treff. Anonymkode: 28db7...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #13 Del Skrevet 1. august 2023 De nye fra kiwi er uten logo Anonymkode: f54ae...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #14 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du prøvd å Google? Fikk nemlig et pr millioner treff. Anonymkode: 28db7...2bb Ja, det har jeg. Men finner ikke noe til en rimelig pris som er større en handlenettet i tøy. Så gi meg gjerne noen av dine millioner med treff. Anonymkode: 50af1...e1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #15 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De nye fra kiwi er uten logo Anonymkode: f54ae...a28 Nice, da får jeg håpe min lokale Kiwi får de inne. Var kun med logo i dag da jeg var innom 🙂 Anonymkode: 50af1...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #16 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg fikk en helt hvit pose på Meny igår når jeg handlet der, kan det være noe? Nå har jo prisene på handleposer gått opp til 4,50kr, det blir rådyrt i lengden! Men jeg har også pleid å bruke posene som søppelpose, da jeg ikke liker de supertynne søppelposene man kan kjøpe, som er ment for søppel. Hvilke søppelposer bruker dere? Anonymkode: 6c20f...392 Jeg bruker søppelposer fra first price. For oss er de helt greie. Anonymkode: 9b702...956 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 1. august 2023 #17 Del Skrevet 1. august 2023 https://sanoj.no/tekstiler/31-toynett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #18 Del Skrevet 1. august 2023 På Nille selger de enkle, sorte med en liten sløyfe på, de støtter barnekreftforeningen. Anonymkode: aa41d...314 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 1. august 2023 #19 Del Skrevet 1. august 2023 Jeg har faktisk Kiwi-nett og de er de beste jeg har brukt. Har vasket de etpar runder i vaskemaskinen pga flekker/fiskelukt og da forsvant logoen, gitt! Så det kan du jo gjøre. Tror det siste jeg kjøpe kostet 14 kr. Har tre i veska. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #20 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): På Nille selger de enkle, sorte med en liten sløyfe på, de støtter barnekreftforeningen. Anonymkode: aa41d...314 Så noen lenket til det i en annen tråd, men det så ikke noe større ut enn tøynettet jeg har. De oppga desverre ikke mål på nettsidene sine, så får ikke sett før jeg er innom en fysisk butikk. Anonymkode: 50af1...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå