AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Etter å ha født tre barn relativt tett, har jeg ikke kunnet løpe. Yngste er riktignok blitt seks år, så jeg hadde håpet det skulle gå seg til, men det har ikke det. Jeg har knepet og knepet i åresvis, men til ingen hjelp. Finnes det annen hjelp å få? Erfaringer? Anonymkode: 5932d...8ed
Lorieen Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Osteopat/fysioterapeut med kompetanse på bekkenbunn, hypopressiv trening. Få gjerne veiledning på hvordan gjøre knipeøvelser riktig. Mange kniper feil. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Kjære deg, få en henvisning til gyn og få fikset det problemet🙌🏼 TVT-operasjon gav meg et nytt liv, så nå kan jeg både jogge og hoppe på trampoline😄 Anonymkode: 51e80...99d 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 Jeg driver med kateterisering. Prøve å få tømt blæra helt en stund. Med håp om at lekkasjer skal slutte. Jeg tør ikke operere. Anonymkode: e6184...c96
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjære deg, få en henvisning til gyn og få fikset det problemet🙌🏼 TVT-operasjon gav meg et nytt liv, så nå kan jeg både jogge og hoppe på trampoline😄 Anonymkode: 51e80...99d Det vil jeg og! Trampoline kan jeg iallfall bare drømme om slik det er nå 😂 ts Anonymkode: 5932d...8ed
Grandidosa83 Skrevet 1. august 2023 #6 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Etter å ha født tre barn relativt tett, har jeg ikke kunnet løpe. Yngste er riktignok blitt seks år, så jeg hadde håpet det skulle gå seg til, men det har ikke det. Jeg har knepet og knepet i åresvis, men til ingen hjelp. Finnes det annen hjelp å få? Erfaringer? Anonymkode: 5932d...8ed Samboeren min sliter med det samme. Hun ble henvist til sykehuset av fastlegen, de gjorde noen prøver osv.. og nå skal hun opereres i løpet av høsten.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Skrevet 1. august 2023 Hør med legen, det er opptil flere ting som kan hjelpe Jeg slet litt med løping, men det gikk seg heldigvis til. Men nå, 2.5 år etter siste fødsel, kan jeg fremdeles ikke hoppe på trampoline, og hender jeg tisser litt på meg når jeg nyser. Anonymkode: d7edb...190
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #8 Skrevet 1. august 2023 Jeg kan ikke løpe uten å prompe. Klarer ikke holde igjen. Ufattelig flaut. Og jeg har ikke født barn🙄 ingen løpekarriere på meg.. Anonymkode: 50fd8...70a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #9 Skrevet 1. august 2023 Jeg har en plastdings i skjeden. Fikk den på blå resept hos urolog. Anonymkode: 2fa9d...c0c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #10 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det vil jeg og! Trampoline kan jeg iallfall bare drømme om slik det er nå 😂 ts Anonymkode: 5932d...8ed Det er bare å be fastlegen om henvisning👍🏼 urinlekkasje er ikke noe som kvinner skal plagest med💙 Det er ikke alle fødselsskader der kniping hjelper uansett hvor mye og rett det blir utført😉 Anonymkode: 51e80...99d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #11 Skrevet 1. august 2023 tisser litt på meg når jeg nyser og hoster jeg... Anonymkode: 0d03d...abe
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #12 Skrevet 1. august 2023 Helt klart bekkenbunn. Gå til gynekolg/fysio med dette som fagfelt for undersøkelse, og lær og gjøre knipeøvelser riktig. Etter få uker vil du merke bedring, men tar tid før det blir helt bra. Anonymkode: acb5a...169
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #13 Skrevet 1. august 2023 Jeg har også tatt tvt med vellykket resultat👏 Anonymkode: be836...94e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå